سردار عبداللهی:

کاهش تلفات در زمان‌های بحرانی نیازمند تقویت حوزه آموزش است

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای کاهش تلفات در زمان‌های بحرانی و جنگ باید به تقویت حوزه آموزش بپردازیم، که یکی از مهم‌ترین مباحث موجود در این زمینه، توجه به موضوع «خود امدادی» و «دیگر امدادی» است.
کد خبر: ۳۲۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ - 10December 2018

کاهش تلفات در زمان‌های بحرانی نیازمند تقویت حوزه آموزش استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبدالهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح صبح دوشنبه در دومین نشست هیات امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت که در ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، با اشاره به خدمات جامعه پزشکی کشور در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه تبیین نقش و جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری کشور در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی ما در دوران دفاع مقدس شجاعت‌ها و رشادت‌های بزرگی را از خود نشان داد، افزود: امروز برای اینکه این خدمات برای جوانان ملموس‌تر شود، باید ابتکارات و خلاقیت‌های حوزه درمان و بهداشت در دوران دفاع مقدس عنوان و اطلاعات آن جمع‌آوری شود و در اختیار جامعه مخاطب قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: برای کاهش میزان تلفات در زمان‌های بحرانی و جنگ باید به تقویت حوزه آموزش بپردازیم، که یکی از مهم‌ترین مباحث موجود در این زمینه، توجه به موضوع «خود امدادی» و «دیگر امدادی» است که توجه به آن‌ها کاهش تلفات را در پی دارد.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت پست های امدادی در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان: حضور جهادی پزشکان و پرستاران در این پست‌های امدادی که در نزدیکی خطوط مقدم بنا شده بود در کاهش میزان تلفات و تسریع درمان مجروحان تاثیر بسزایی داشت.

سردار عبداللهی در پایان از احداث ساختمانی برای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت در سال 98 خبر داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار