حناچی در جمع خبرنگاران:

تهران پیشرفت خوبی در حوزه شهر هوشمند داشته است

شهردار تهران گفت: تهران پیشرفت خوبی در حوزه شهر هوشمند داشته است و خدمات خوبی در حوزه اینترنتی به شهروندان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۳۲۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 10December 2018

تهران پیشرفت خوبی در حوزه شهر هوشمند داشته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «پیروز حناچی» شهردار تهران در حاشیه دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری هوشمند باید شهری خلاق داشته باشیم، اظهار داشت: شهر هوشمند نیازمند سامانه‌ها و زیرسامانه‌هایی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز شهر تهران توانسته پیشرفت خوبی در حوزه شهر هوشمند داشته باشد و خدمات خوبی در حوزه اینترنتی به شهروندان ارائه دهد.

شهردار تهران تأکید کرد: باید با استفاده از حوزه دیجیتال، پردازش داده‌ها و بزرگ کردن بانک‌های اطلاعاتی، شرایط مختلف را تحلیل کنیم و قبل از اینکه به بحران برسیم، شرایط را پیش‌بینی کنیم.

حناچی افزود: امروز باید بسیاری از سرویس‌ها و خدماتی را که مردم به صورت روزانه با آن سر و کار دارند در قالب سامانه‌ها به مردم ارائه دهیم.

وی گفت: با توجه به تجربیاتی که از قبل داریم، باید برای حل مشکلات از ظرفیت جوانان و استارت‌آپ‌ها استفاده کنیم، تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

شهردار تهران افزود: باید دولت و شهرداری با همکاری یکدیگر شرایطی را ایجاد کنند که مردم با هزینه کمتر و مراجعه کمتر بهترین خدمات را دریافت کنند.

حناچی با بیان اینکه سرویس حمل و نقل و خرید اینترنتی ابتدایی‌ترین مورد استفاده از سرویس‌هاست، اظهار داشت: دانایی و توانایی و هوشمندی مواردی است که باید به آن توجه شود. امروز باید اطلاعات موجود را به اطلاعات مشترک تبدیل و از آن در راستای بهترین تصمیمات استفاده کنیم.

وی در خصوص دریافت بودجه از دولت گفت: سازمان حسابرسی گزارش‌هایی را به دولت داده است و بخش عمده‌ای از مطالبات شهرداری دریافت شده است و ان‌شاءالله مشکلات در این حوزه برطرف خواهد شد؛ زیرا رقم قابل قبولی از دولت دریافت شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار