نوبخت خبر داد؛

افزایش 20 درصدی حقوق برخی از بازنشستگان در لایحه بودجه 98

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: علاوه بر افزایش 20 درصدی حقوق در لایحه بودجه سال 98، حدود 2 هزار میلیارد تومان منابع نیز برای همسان‌سازی حقوق برخی از بازنشستگان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۲۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ - 10December 2018

افزایش ۲۰ درصدی حقوق برخی از بازنشستگان در لایحه بودجه ۹۸/دو هزار میلیارد تومان منابع برای همسان سازی حقوقبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: علی‌رغم محدودیت‌های منابع مالی دولت، تلاش شده است در سال 98 به وضعیت معیشتی مردم کمک شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در خصوص افزایش حقوق کارمندان تصمیم گرفته شده در بودجه یک پنجم به میزان حقوق‌ها در سال 98 اضافه شود.

نوبخت تصریح کرد: در سال گذشته علی‌رغم محدودیت‌های مالی تلاش شد تا 3400 میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در راستای عدالت اختصاص یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: در بودجه سال 98 بار دیگر دولت به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توجه کرده بر این اساس علاوه بر افزایش 20 درصدی حقوق در سال 98 حدود 2 هزار میلیارد تومان منابع برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است که بر این اساس امکان دارد حقوق برخی از بازنشستگان بیش از 20 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار