سردار صابری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پنج منطقه در تهران برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی شناسایی شده است

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: پنج منطقه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در تهران شناسایی شده است تا با کمک بسیج، امنیت اجتماعی را در مناطق مورد نظر ارتقا دهیم.
کد خبر: ۳۲۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 11December 2018

پنج منطقه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی شناسایی شده استسردار سرتیپ دوم «سیروس صابری» جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره فعالیت‌های مردم‌یاری بسیج اظهار داشت: بسیج همواره برای کمک به مردم جزء اولین‌ها بوده است؛ به عنوان مثال در زلزله کرمانشاه که سال گذشته روی داد، اولین گروه‌هایی که برای کمک به مردم منطقه اعزام شدند، تیم‌هایی از بسیج بودند.

وی افزود: حضور داوطلبانه بسیجیان باعث شد تا آن‌ها بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی را که بیش از سهمیه تعیین شده بود، ساخته و تحویل مردم دهند؛ البته این حضور از یک جنبه باعث شد که بسیجیان تجربه خوبی کسب کنند، به گونه‌ای که از این تجربه می‌توانند برای زلزله احتمالی در تهران، استفاده کنند.

سردار صابری در ادامه در خصوص کمک به دولت در بخش‌های مختلف، عنوان کرد: کسانی که ایده‌ای دارند، توسط همکاران ما دریافت و به مجموعه دولت منتقل می‌شود؛ به عنوان مثال در حوزه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی که ابتدا در بسیج آغاز شد، اکنون این فعالیت‌ها به حدی رسیده که چنانچه دولت در هر بخشی اعلام کند، می‌توانیم دولت را یاری دهیم.

وی همچنین درباره حضور بسیج سپاه تهران بزرگ برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در تهران، پنج منطقه شناسایی شده است تا با کمک بسیجیان سپاه تهران بزرگ بحث امنیت اجتماعی را در مناطق مورد نظر ارتقا دهیم؛ در این رابطه کارگروهی با مشارکت فرمانداری تهران، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها تشکیل شده تا فعالیت‌ها به خوبی انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: البته اکنون یکی از محلات تهران به عنوان نمونه انتخاب شده است تا فعالیت‌ها در آنجا به صورت آزمایشی آغاز شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها