مدیرکل کمیته امداد استان فارس خبرداد؛

بیش بینی ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد فارس

«محمد بذرافشان» از اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ارزان‌قیمت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ - 11December 2018

بیش بینی 105 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، «محمد بذرافشان» با بیان این‌که از محل بند ب. تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور امسال، ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ارزان‌قیمت برای مددجویان کمیته امداد استان پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: تاکنون ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل ابلاغ و از این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی ۷۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معادل ۶۹ درصد از کل اعتبارات جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه طی هشت ماهه گذشته ۸۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۴ هزار و ۷۷۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس پرداخت شده است، گفت: این در حالی است که ۸۱ درصد این تسهیلات به میزان ۷۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و ۱۹ درصد به میزان ۱۶ میلیارد تومان از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد اعطا شده است.

بذرافشان در مورد نوع مشاغل ایجاد شده در طی هشت ماهه امسال گفت: ۲ هزار و ۶۸۸ طرح در مشاغل خدماتی، هزار و ۶۵۶ مورد دام‌پروری، ۲۱۷ مورد صنایع‌دستی و ۱۵۹ مورد کشاورزی و ۵۰ مورد صنعتی و معدنی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس اعلام کرد: بر اساس محل سکونت مجری طرح در هشت ماهه امسال، تعداد هزار و ۹۵۷ مورد طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام شهری و تعداد ۲ هزار و ۸۱۳ طرح با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وام روستایی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار