«احمدرضا دالوند» روزنامه‌نگار و هنرمند پیشکسوت درگذشت

«احمدرضا دالوند» روزنامه‌نگار و هنرمند پیشکسوت نیمه شب گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.
کد خبر: ۳۲۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 10December 2018

«احمدرضا دالوند» روزنامه‌نگار و هنرمند پیشکسوت درگذشتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «احمدرضا دالوند» نیمه‌شب گذشته 19 آذرماه، پس از تحمل یک دوره بیماری در سن 60 سالگی دار فانی را وداع گفت.

بنا بر این گزارش، این هنرمند چندی پیش به دلیل عفونت از ناحیه پا بر اثر بیماری دیابت در بیمارستان بستری شده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت، او مدتی در بیمارستان بستری بود و در نهایت ساعت 2 بامداد دوشنبه 19 آذر ماه در منزلش دار فانی را وداع گفت.

وی منتقد هنری، نویسنده و پژوهشگر، تصویرگر و طراح گرافیک؛ مدیر هنری بسیاری از روزنامه‏‌ها و ماهنامه‏‌ها بود و در سال 1992، طراح برگزیده کتاب سال گرافیک اروپا و سپس سمپوزیوم بین ‏المللی طراحی در ژاپن شد.

محمد سلطانی‌فر در پیامی، درگذشت «احمدرضا دالوند» هنرمند شناخته‌شده کشورمان را تسلیت گفت.

در متن پیام معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت زنده‌یاد «احمدرضا دالوند»، مدیر هنری و هنرمند برجسته مطبوعاتی کشور که سال‌های بسیاری از حیات خود را در عرصه هنر و رسانه خدمت کرده و آثار ارزشمندی را در کسوت نویسنده، پژوهشگر و منتقد هنری، از خود به یادگار گذاشت، موجب تاثر فراوان شد.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان و اصحاب رسانه به‌ ویژه هنرمندان عرصه نشر و مطبوعات کشور، از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار