مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

نقش خواهران شهدا همانند نقش حضرت زینب (س) است

«احیاءمحمد امیری» نقش خواهران شهدا را همانند نقش حضرت زینب (س) توصیف کرد و گفت: شما باید همانند حضرت زینب (س) که پرچم‌دار و سفیر پیام شهدا به آیندگان بود، پیام دفاع مقدس را نیز به نسل‌های آینده منتقل کنید.
کد خبر: ۳۲۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 11December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در نشست هم‌اندیشی با خواهران شهدای استان، ضمن تأکید بر اهمیت نقش زنان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: تاثیرگذاری نقش خواهران، همسران و دختران شهدا به مرور بیش از پیش است؛ زیرا شما به‌عنوان الگویی برای دیگر زنان جامعه هستید.

وی نقش خواهران شهدا را همانند نقش حضرت زینب (س) توصیف کرد و افزود: شما باید همانند حضرت زینب (س) که پرچم‌دار و سفیر پیام شهدا به آیندگان بود، پیام دفاع مقدس را نیز به نسل‌های آینده منتقل کنید تا آیندگان بدانند که در دفاع مقدس بر ما چه گذشت.

جلسه هم اندیشی خواهران شهدای خراسان شمالی برگزار شد+تصاویر

امیری بیان کرد: شما با حضور در مدارس، راهیان نور، مجالس و محافل، به‌عنوان راوی می‌توانید راه شهدا را ادامه دهید و از این فرصت در جهت آشنایی نوجوانان و جوانان با دفاع مقدس و انقلاب بهره گیرید.

در ادامه این نشست، هر یک از خواهران شهدا به بیان خاطراتی از برادر شهید خود پرداختند و نظراتی در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های حوزه دفاع مقدس در استان ارائه کردند.

خاطرنشان می‌شود این جلسه با هدف تشکیل اتاق فکر با حضور خواهران شهدا، تکمیل بانک اطلاعاتی خواهران شهدا، آسیب‌شناسی برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و انقلاب در استان و برنامه‌ریزی جهت برنامه‌های روز ولادت حضرت زینب (س) برگزار و همچنین گروهی نیز در فضای مجازی با عنوان «پیام‌آوران عاشورا» ویژه خواهران شهدای خراسان شمالی جهت تبادل نظرات در خصوص برنامه‌های ویژه بانوان ایجاد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار