فصلنامه «نمایش شناخت» متولد می‌شود

آیین رونمایی از شماره نخست فصلنامه «نمایش شناخت» پنج شنبه ۲۲ آذرماه در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ - 11December 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از شماره نخست این فصلنامه پنج شنبه ۲۲ آذر ماه راس ساعت ۱۷ در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

در آیین رونمایی از این فصلنامه برخی از اساتید برجسته تئاتر از جمله فرهاد ناظر زاده کرمانی، حسین اسماعیلی، مسعود دلخواه، جمشید ملک پور و صدرالدین زاهد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

فصلنامه‌ی نمایش شناخت به عنوان یکی از معدود نشریات غیر دولتی تئاتر ایران با مدیر مسئولی و سردبیری آقای نظر احمدی است که با رویکردی تخصصی به تئاتر و مسائل پیرامون آن می‌پردازد.

در شماره نخست «نمایش شناخت» مطالب متنوعی از پژوهشگران و اساتید ایرانی شاغل در تئاتر داخل و خارج کشور از جمله هلن اولیایی نیا، فرشته وزیری نسب، منصور خلج، صدر الدین زاهد، مازیار اولیایی، رضا سرور و... به چشم می‌خورد. این شماره همچنین حاوی ۲ پرونده، ویژه‌ی تئاتر سیاسی و تئاتر در مهاجرت می‌باشد.

از دیگر مطالب این نشریه می‌توان به درج بخش‌هایی از جلد دوم کتاب تاریخ اجتماعی ـ سیاسی تئاتر ایران نوشته زنده یاد مجید فلاح زاده اشاره نمود که پس از بیست سال از چاپ نخستین جلد از این کتاب علمی و پژوهشی به انتشار رسیده است.

شرکت در این مراسم برای کلیه علاقمندان به مطبوعات و تئاتر آزاد است.

فصلنامه «نمایش شناخت» متولد می‌شود

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار