مدیرکل بنیاد شهید بوشهر:

بیکاری فرزندان شهدا، از چالش‌های جدی بنیاد شهید است

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: یکی از چالش‌های جدی ما بیکاری فرزندان شهداست که با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در زمینه اشتغال، بیکاری این عزیزان در استان در کنار این ظرفیت‌ها زیبنده نیست.
کد خبر: ۳۲۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ - 11December 2018

بیکاری فرزندان شهدا، از چالش‌های جدی بنیاد شهید استان بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس استان، اظهار داشت: مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید بر اساس فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)، رسیدگی به امور آموزشی فرزندان شهدا و مسائل خدماتی و رفاهی آنان و همچنین ارتقاء منزلت اجتماعی جامعه ایثارگری در بین مردم است.

وی با تأکید بر این‌که یکی از چالش‌های جدی بنیاد شهید بیکاری فرزندان شهداست، گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در زمینه اشتغال، بیکاری این عزیزان در استان بوشهر در کنار این ظرفیت‌ها زیبنده نیست.

حجت‌الاسلام تشکری خاطرنشان کرد: طبق ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ۲۵ درصد نیاز‌های استخدامی اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی از خانواده‌های شاهد، جانباز، همسر و فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان، همسر و فرزندان آن‌ها باید توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود که متأسفانه در پاره‌ای از موارد دیده نمی‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر همچنین خواستار همکاری منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با بنیاد شهید بوشهر در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، نصب تمثال شهدا، برپایی یادواره شهدا و همچنین اعزام جامعه شاهد و ایثارگر به اردو‌های سیاحتی و زیارتی شد.

حجت‌الاسلام تشکری با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان داشت: داشتن برنامه‌ای مدون می‌تواند در ترویج و توسعه این فرهنگ ناب به ما کمک کند.

وی با بیان این‌که شهدا برای خدا، پایداری از دین اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند، گفت: شهدا متعلق به جامعه اسلامی و پشتوانه امنیت کشور هستند و ما باید به صورت جدی از این ارزش‌ها مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها