سرلشکر جعفری:

ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم، دفاع از اسلام است/ برخی مسئولین پیام‌ها را درست نمی‌شنوند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که برخی مسئولین گوش‌شان سنگین است و پیام‌ها را درست نمی‌شنوند، گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم در واقع همان دفاع از حق و اسلام و راه الهی است.
کد خبر: ۳۲۲۸۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ - 11December 2018

برخی مسئولین گوش‌شان سنگین است و پیام‌ها را درست نمی‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه) در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز به شدت به یاد و نام شهدا و همچنین استفاده از فیض و برکات آن‌ها نیاز داریم.

وی با اشاره به این‌که استان خراسان جنوبی اولین استان در ولایت‌مداری و دفاع از ارزش‌های اسلامی است، گفت: در آخرین نظرسنجی مهرماه سال جاری، استان خراسان جنوبی در دفاع از ارزش‌های اسلامی و راه مقاومت و ایستادگی و پشتیبانی از نظام مقام اول را کسب کرد و در میان دیگر استان‌ها بالاترین حمایت مربوط به این استان است.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای خراسان جنوبی، مسائل تکان‌دهنده‌ای نسبت به شهدا فرمودند، گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، جلسات بزرگداشت شهیدان ادامه حرکت جهادی و شهادت است.

سرلشکر جعفری با اشاره به این‌که برخی مسئولین گوش‌شان سنگین است و پیام‌ها را درست نمی‌شنوند، بیان کرد: ضعف‌هایی که در برخی دیده می‌شود به دلیل نشنیدن پیام‌های الهی است.

وی با بیان این‌که امروز آن‌چه در جامعه اسلامی موج می‌زند، حیات معنوی است، اظهار داشت: خسته نشدن از مشکلات به معنی حیات معنوی جامعه است که خوشبختانه در جامعه اسلامی موج می‌زند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که نقش مردم و خون شهدا در جمهوری اسلامی ایران ضمانت‌کننده بقای حکومت اسلامی است، افزود: ملت ایران امروز در جهان پرچم‌دار مسیر الهی است و بسیاری از کشور‌ها در حال الگوگیری مقاومت و ایستادگی این نظام هستند.

وی با بیان این‌که بزرگ‌ترین دستاورد نظام اسلامی بقای جمهوری اسلامی است، گفت: خون شهیدان به‌عنوان بقای نظام و توسعه راه مقاومت در منطقه و جهان، از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

قدرت آمریکا رو به افول است

سرلشکر جعفری با اشاره به این‌که قدرت آمریکا رو به زوال و افول است، عنوان کرد: دستاورد‌های بزرگ امروز فقط از زبان مسئولین جمهوری اسلامی بیان نمی‌شود، بلکه خود دشمنان به این دستاورد‌ها اذعان دارند و از فشار، مبارزه و تهدید ناامید شده‌اند.

وی با بیان این‌که دشمنان در روزنامه‌های مختلف خود می‌نویسند که آرزو‌های «ترامپ» دست‌نیافتنی هستند و حتی ممکن است ایران انتقام بگیرد، اظهار داشت: خواسته‌های «ترامپ» آرزو‌هایی است که مطلقا قابل تحقق نیستند؛ چراکه چیزی در تاریخ وجود ندارد که ایران در مقابل آمریکا تسلیم شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه با شکست‌های آمریکا مواجه بودیم، بیان کرد: مقاومت حزب‌الله لبنان، مردم غزه، سوریه، عراق و یمن در برابر جنایت‌ها و جنگ‌طلبی‌های استکبار جهانی، مدیون ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ و خون شهیدان ایران است.

وی ادامه داد: ناامنی‌هایی که دشمنان در ایران ایجاد کردند برای ضربه زدن به نظام بوده است، اما با یک ملت مومن، آگاه، بصیر و زیرک و دین‌دار مواجه شده و شکست خورده‌اند.

سرلشکر جعفری با اشاره به این‌که معرفت و معنویت ملت ایران با خون شهدا آبیاری شده است، اظهار داشت: دشمن حتی جرات نمی‌کند موضوع ساقط کردن نظام را مطرح کند و این آرزو را به گور خواهد برد.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم در واقع همان دفاع از حق و اسلام و راه الهی است.

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که خداوند متعال اراده کرده جوهره دین اسلام که همین انقلاب اسلامی است را به دنیا منتقل کند، گفت: انقلاب اسلامی در این دوران سخت، مسیر زندگی اسلامی را به دنیا نشان داده است.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
پیام را می شنوند ولی خود را به کری و کوری زده اند
مرادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
هنوز صدای حسین به گوش رسد او یاری خواست نه برای یاری خود بلکه پیام گذاشت برای آیندگان که از دین جدش دفاع کنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار