معرفی کتاب؛

«آن سال­‌های سخت» روایتگر نحوه شکل­‌گیری آموزش بهداری در سپاه خراسان

کتاب «آن سال‌های سخت» که مروری روایت‌گونه بر نحوه شکل‌گیری آموزش بهداری در سپاه خراسان دارد توسط «سیدسعید موسوی» تدوین شده و نشر «زلال اندیشه» آن را به زیور طبع آراسته است.
کد خبر: ۳۲۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 12December 2018

«آن سال­‌های سخت» روایتگر نحوه شکل­‌گیری آموزش بهداری در سپاه خراسانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، کتاب «آن سال‌های سخت» روایت مستندی است که تلاش داشته تا بدون هیچ گونه دخل و تصرفی در موضوع، واقعیت اتفاق افتاده در روند شکل‌گیری و رشد بهداری رزمی سپاه خراسان از ابتدا تا به امروز را بیان کند.

این کتاب به سفارش مرکز بهداری شمال شرق، به کوشش «سیدسعید موسوی» گردآوری شده و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، توسط انتشارات «زلال اندیشه» در مشهد مقدس چاپ شده است.

«آن سال‌های سخت»، در هفت بخش و به روایت «محمود وزیری»، «حسن‌رضا حافظ‌نیا»، «محمدعلی نامور»، «سعید معمارزاده تهرانی»، «رضایی‌مقدم»، «عصمتی» و «عبدالصالحی» تاریخچه بهداری سپاه خراسان را مرور می‌کند.

بخشی از کتاب

گزینش شدیم و رفتیم برای دوره آموزشی؛ محل دوره همین پادگان «سردادور» بود. دوره‌ها 25 ‌روزه و فوقش یک ماه تا 40 روز بود؛ ما دوره ششم بودیم و هم‌دوره‌ای‌های ما شهید «عباسی»، شهید «خادم‌الشریعه»، شهید «حمامی» و شهید «برونسی» که این‌ها هم‌ دوره‌ای‌های ما بودند در آن زمان و حالا هیچکدام از آن‌ها نیستند؛ هر کدام در مسیری، راهی، زمانی و مقطعی از تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند و ما مانده‌ایم اکنون در آستانه 65 سالگی و با نگاه به گذشته و چشم به آینده؛ آینده انقلاب اسلامی ایران».

کتاب «آن سال­‌های سخت» در سال 1396 در قطع رقعی و در 200 صفحه (دارای تصاویر) توسط نشر «زلال­ اندیشه» به بهای 60 هزار ریال چاپ و وارد بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار