مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

شهدا و ایثارگران معلمان حقیقی جامعه هستند

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» ضمن اشاره به این که شهدا و ایثارگران معلمان حقیقی جامعه و آموزگاران درس صبر، فداکاری و ایثار هستند گفت: امیدواریم بتوانیم در مسیر راه شهیدان به مردم خدمت کنیم.
کد خبر: ۳۲۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ - 11December 2018

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در دیدار با خانواده‌های شهیدان «حسین قایدی» و «عباس فقیه» اظهار داشت: شهدا اسوه‌های زندگی هستند که بامعرفت و شناختی درست از هدف و مقصد راه درست زندگی را پیمودند.

وی ضمن اشاره به این که شهدا و ایثارگران معلمان حقیقی جامعه و آموزگاران درس صبر، فداکاری و ایثار هستند گفت: امیدواریم بتوانیم در مسیر راه شهیدان به مردم خدمت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بابیان این که روحیه صبر و ایثار خانواده‌های ایثارگران ستودنی است خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده این عزیزان برای مسئولان این فرصت را ایجاد می‌کند که از این روحیه درس بگیرند و آن را در امور خود جاری کنند.

تشکری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: شهدا و ایثارگران ذخایر ارزشمند کشور ما هستند و ما باید قدردان تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار