سردار نوری‌نژاد:

نیروی انتظامی سدی محکم در برابر اهداف دشمنان است

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: دشمنان هم‌اکنون نیروی انتظامی را مانع و سدی محکم در راه رسیدن به اهداف خود می‌دانند و تلاش می‌کنند این مانع را با انجام عملیات‌های تروریستی و تهدیدات از سر راه بردارند.
کد خبر: ۳۲۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 11December 2018

نیروی انتظامی سدی محکم در برابر اهداف دشمنان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون هماهنگ کننده ناجا در نشست فصلی مدیران گزینش و استخدام ناجا، با بیان اینکه شناخت تفکر امری بسیار مهم و ضروری است، اظهار داشت: گزینش ناجا باید این موضوع را به عنوان یک مهم در نظر داشته باشد؛ بایستی شهدا را چراغ راه خود قرار دهیم و با الگو قرار دادن این عزیزان در مسیر آنان گام برداریم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی متنوع‌ترین سازمان از لحاظ مأموریت است، به حساسیت کار مدیران گزینش و استخدام در این رابطه اشاره و خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات در جغرافیای جذب بسیار مهم است.

این مقام انتظامی ادامه داد: دشمنان هم‌اکنون نیروی انتظامی را مانع و سدی محکم در راه رسیدن به اهداف خود می‌دانند لذا تلاش می‌کنند این مانع را با انجام عملیات‌های تروریستی و تهدیدات از سر راه بردارند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که جذب ناجا می‌شوند باید در مقابل تهدیدات مقاوم و از فداکارترین مردم باشند، گفت: مرکز گزینش ضامن جذب کارکنانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار نوری نژاد اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی به ظرفیتی رسیده که مأموریت‌های ملی را به خوبی و در حد شاخص در سطحی مطلوب انجام می‌دهد که می‌توان به مأموریت ناجا در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) اشاره کرد که در زمانی محدود حدود 2 میلیون تردد را نظارت و مدیریت می‌کند بدون اینکه مشکلی پیش بیاید.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی از لحاظ جذب، انسان محور است، تصریح کرد: ناجا حافظ مال، جان، آبرو و ناموس مردم است لذا نفرمحور بودن و به کارگیری نیرو‌هایی شایسته و توانمند که بتوانند در صحنه به موقع تصمیم درست و قانونی گرفته و اعمال کنند بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه افراد به هنگام جذب علاوه بر داشتن سلامت جسمانی و ظاهر مطلوب باید دارای ایمان، اعتقاد، نجابت، اصالت و وفادار به نظام و ولایت باشند، تصریح کرد: مرکز گزینش ناجا ضامن جذب و به کارگیری کارکنانی است که در شأن و تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند لذا این موضوع حساسیت کار این مرکز را دوچندان می‌کند.

معاون هماهنگ کننده ناجا یادآور شد: هم‌اکنون گزینش و استخدام افراد در نیروی انتظامی با حساسیت و دقت بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های تعیین شده انجام می‌شود؛ چراکه این امر در موفقیت ماموریت‌ها و وظایف بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه پلیس شایسته باید مومن، متعهد، انقلابی، بصیر و کارآمد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، گفت: با توجه به این شاخصه بایستی نیرو‌های توانمند، متخصص و شایسته متناسب با ماموریت‌های پلیسی جذب و به کارگیری شوند.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه عمل به قوانین و مقررات در اجرای ماموریت‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: گزینش باید افراد را مطابق با شرایط روز سنجیده و بر این اساس جذب کند و در اجرای وظایفش باید به گونه‌ای عمل کند که حق کسی تضییع نشود.

این مقام عالی انتظامی با تأکید بر اینکه نقل و انتقالات اصل نیست، بلکه یک ضرورت است، افزود: در جذب و گزینش افراد بایستی دقت شود تا براساس اولویت از نیرو‌های بومی در همان منطقه استفاده و به کارگیری شوند.

سردار نوری نژاد با تقدیر و تشکر از سردار «زارعی» و سردار «ایرانمنش» و کارکنان مجموعه گزینش به دلیل عملکرد مناسب در این مجموعه گفت: بحمدالله حاصل و کار این مجموعه نشان از تغییر رویکرد و جذب مناسب‌تر دارد، امیدواریم ناجا در آینده نیز مأمورانی امین و شایسته داشته باشد که با جانفشانی و ایثار به خدمت رسانی به مردم بپردازند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها