معاون وزارت دفاع کشور در دانشگاه تبریز؛

«زیر دریایی فاتح» دهه فجر به ارتش تحویل داده می‌شود

امیر دریادار «امیر رستگاری» با اشاره به توانایی جمهوری اسلامی در تولید انواع ناوشکن و زیردریایی، گفت: ما توانایی ساخت انواع زیردریایی‌ها را داریم و به امیدخدا در دهه فجر امسال زیر دریایی فاتح به ارتش جمهوری اسلامی تحویل داده خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ - 11December 2018

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، امیر دریادار «امیر رستگاری» امروز در همایش تبیین دکترین مقاومت در دانشگاه تبریز، اظهار داشت: در دفاع مقدس تمام مرزهای زمینی‌مان مسدود و تنها راه ما دریا بود، صدام خیال داشت ظرف سه روز خوزستان را تصرف و پس از آن در تهران و میدان آزادی جشن بگیرد.

وی ادامه داد: در هر جایی دشمن احساس کرده اندکی از نظر دفاعی پسرفت کرده‌ایم، قصد تجاوز به کشور را داشته است؛ صدام آن زمان احساس کرد از نظر دفاعی عقبیم و حمله کرد و برای همین است که باید از نظر دفاعی خودمان را تقویت نماییم و بحمدالله امروز از لحاظ دفاعی در سطح مطلوبی قرار داریم.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز نگاه وزارت دفاع به نیروهای داخلی و به دانشگاه‌های خودش است و از طرفی تمام پیشرفت‌های دنیا را زیر نظر داریم، خاطرنشان کزد: در زمان دفاع مقدس ارتش عراق در سه مرحله بازسازی شد در حالی که ما به هیچ چیزی دسترسی نداشتیم اما امروز با تکیه به داخل کشور توانسته‌ایم در صنعت دفاعی خودکفا شویم.

وی تاکید کرد: امروز در سازمان فضایی نیروهای مسلح، انواع موشک‌های زمین به زمین و نقطه‌زن را داریم و این افتخار است که تا فاصله دو هزار کیلومتری می‌تواند نقاط مورد نظر را هدف قرار دهد.

معاون وزارت دفاع کشور با اشاره به توانایی جمهوری اسلامی در تولید انواع ناوشکن و زیردریایی، گفت: ما توانایی ساخت انواع زیردریایی‌ها را داریم و به امیدخدا در دهه فجر امسال زیر دریایی فاتح به ارتش جمهوری اسلامی تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در صنایع دفاع از نظر زمینی به همه سلاح های رزمی و جنگی دست پیدا کرده‌ایم از طرف دیگر ما عضو ده کشور ساخت پهباد در دنیا هستیم بطوریکه کشور دارای حق وتو در شورای امنیت از ما طلب پهپاد کرده است و این افتخاری برای کشور و صنایع دفاعی جمهوری اسلامی است .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها