مراسم گرامیداشت شهید «داریوش رنجبر» برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید ستوان یکم «داریوش رنجبر» از شهدای حادثه تروریستی «چابهار» در حسینیه عاشقان «ثارالله» شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ - 11December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید ستوان یکم «داریوش رنجبر» از شهدای حادثه تروریستی «چابهار»، امروز (سه‌شنبه) با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از کارکنان و مسئولان پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه «ثارالله» شهر یاسوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی بهشت‌آئین» مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم عزت، استقلال و امنیت امروز ایران اسلامی را  مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: شهید رنجبر متعلق به یک طایفه و خانواده خاص نبوده بلکه متعلق به همه جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در سه سال گذشته سه شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده، افزود: فرزندان این مرز و بوم برای ایجاد امنیت و آرامش جان بر کف بوده و جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی کشور حدود 13 هزار شهید به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرده است، گفت: ایران امروز در سایه جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم و امثال شهید رنجبر از امن‌ترین کشور‌های دنیا و ام‌القرای جهان اسلام است.

شهید ستوان دوم «داریوش رنجبر» در سال 1374 در منطقه جلیل از توابع شهرستان بویراحمد به دنیا آمد و در 15 آذرماه امسال در حادثه تروریستی چابهار به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها