امیر سیاری:

جنگ امروز جنگ علم و سلاح‌های هوشمند است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: جنگ امروز جنگ علم و دانش، جنگ تکنیک و تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی است و دشمن در این نبرد از تجهیزات نوین و سلاح‌های هوشمند استفاده می‌کند.
کد خبر: ۳۲۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ - 12December 2018

جنگ امروز جنگ علم و دانش و سلاح‌های هوشمند استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تحلیف آموزشگاه‌های نظامی ارتش که در پادگان جواد الائمه لواسانات برگزار شد، با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر علم و دانش اظهار داشت: جنگ امروز جنگ علم و دانش، جنگ تکنیک و تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی است و دشمن در این نبرد از تجهیزات نوین و سلاح‌های هوشمند استفاده می‌کند.

وی افزود: ما نیز باید همگام با علم و تکنولوژی و صنعت نظامی روز پیش برویم و هم در حوزه تربیت نیروی انسانی کارآمد و همچنین در حوزه طراحی و تولید تجهیزات هوشمند باید تلاش مضاعف کنیم و به پیشرفت‌های بدست آمده نباید بسنده کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی، حفظ استقلال و نظام مقدس اسلامی خلاصه می شود، افزود: باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس از این ارزشها دفاع کردیم و اجازه ورود دشمن را به سرزمین های مان ندادیم. امروز نیز با حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی اجازه فکر تهاجم را هم به دشمنان ندهیم.

وی خطاب به دانشجویان رزم مقدماتی ارتش گفت: شما امروز در مسیری گام برداشته‌اید که شهدا و ایثارگران گام برداشته‌اند، پس باید به این راه ارزشمند خودتان افتخار کنید.

امیر سیاری با اشاره به اینکه هر سازمانی نیازمند نیروی انسانی توانمند است، افزود: نیروی انسانی متعهد و توانمند به عنوان ستون هر سازمانی است و سبب نشاط و پویایی و تحرک مثبت آن سازمان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یک فرد ارتشی باید از ۳ ویژگی ایمان، دانش و روحیه سلحشوری برخوردار باشد، گفت: همین معنویت‌ها و روحیه سلحشوری سبب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس در برابر رژیم بعثی با پشتیبانی شرق و غرب شد. نیروهای مسلح معنوی، ولایت‌مدار، ایثارگر ما با تاسی از فرامین معمار کبیر انقلاب، دشمن متجاوز را با آن همه تجهیزات با شکست مواجه کردند.

امیر سیاری گفت: تهدیدات امروز و سلاح و تجهیزات امروز با گذشته متفاوت است، دشمن امروز از تسلیحات هوشمند بهره می‌برد و ما نیز باید با ابتکار و خلاقیت تسلیحاتی مدرن در برابر دشمنان بسازیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها