در سومین روز از افتتاح بیش از 2 هزار و 121 پروژه در جنوب شرق کشور صورت گرفت؛

افتتاح 252 پروژه محرومیت‌زدایی هدیه مقام معظم رهبری به مردم زاهدان

در سومین روز از افتتاح 2 هزار و 121 پروژه در جنوب شرق کشور، 252 پروژه محرومیت‌زدایی در زاهدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۳۲۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 12December 2018

افتتاح 252 پروژه محرومیت‌زدایی هدیه مقام معظم رهبری به مردم زاهدانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، در سومین روز از افتتاح 2 هزار و 121 پروژه محرومیت‌زدایی هدیه مقام معظم رهبری به مردم جنوب شرق کشور، پس از بهره‌برداری پروژه‌ها در شهرستان‌های جنوبی و شمالی استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، این بار نوبت به زاهدان رسید.

بنا بر این گزارش، در این رابطه 252 پروژه محرومیت‌زدایی در زاهدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که شامل احداث مدرسه، ترمیم و احداث مسجد، احداث غسالخانه، حفر چاه، راه‌اندازی کارگاه پرورش شتر مرغ و بلدرچین می‌شود.

بر اساس این گزارش، اقدامات شاخص و ارزنده سپاه که تمام حوزه‌ها و عرصه‌ها را در برگرفته، منجر به رفع چهره محرومیت و فقر از روستا‌ها و نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردمان مناطق محروم شده و این اقدامات آتش به اختیار آنجا ارزش پیدا می‌کند که این افراد بدون هیچ مزد و منتی اقدام به خدمت‌رسانی به مردم کرده تا از مشکلات آنان در جامعه بکاهند؛ به گونه‌ای که انجام پروژه‌های عمرانی، سازندگی، اشتغالزایی و اقتصادی مختص به روز یا مناسبت خاصی نبوده و در تمام فصول سال به قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها