واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت:

SPV دو تا سه هفته آینده نهایی می‌شود/ 78 میلیون یارانه‌بگیر داریم

رئیس‌دفتر رئیس‌ جمهور گفت: ما در شرایط تحریمی سختی قرار داریم و اگر بنا باشد افزایش یارانه را در دستور کار قرار دهیم با توجه به اینکه 78میلیون نفر یارانه بگیر داریم به کسی چیزی نمی‌رسد.
کد خبر: ۳۲۳۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ - 12December 2018

SPV دو تا سه هفته آینده نهایی می‌شود/۸۷ میلیون یارانه‌بگیر داریمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌ جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 21 آذرماه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با توجه به رهنمودی که مقام معظم رهبری در خصوص لایحه بودجه 98 داشتند، آقای رئیس جمهور بحث مفصلی را راجع به این موضوع مطرح کرد تا چگونه بتوانیم ابعاد مختلف بودجه را لحاظ کنیم.

وی گفت: پس از این رهنمود، روز گذشته جلسه مشترکی بین مجلس و دولت در خصوص بودجه تشکیل شد و امروز هم ادامه دارد.

واعظی افزود: امیدواریم بودجه‌ای که مشخص می‌شود بتواند هم امورات کشور را پیش ببرد و هم طبقه کارمند و بازنشسته در آن دیده شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: ما امروز در شرایط تحریمی سختی قرار داریم و اگر بنا باشد افزایش یارانه را در دستور کار قرار دهیم با توجه به اینکه 78 میلیون نفر یارانه بگیر داریم به کسی چیزی نمی رسد.

واعظی در خصوص زمان اعلام سازوکار مالی ویژه اروپا (SPV) گفت: رهبران کشورهای اروپایی در تماس‌های خود با سفرای ما و شخص وزیر امور خارجه بارها از اراده اروپا مبنی بر تعهد به ایجاد ساز و کار مالی ویژه موسوم به SPV تاکید کردند.

وی ادامه داد: اروپا امروز در حال تکمیل ساز و کار مالی ویژه هست و آن طور که به ما اعلام کردند تا 2 یا سه هفته آینده این موضوع نهایی خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: اروپایی‌ها در تماس‌های خود با مقامات ایران از فشاری که آمریکا به آنها وارد می‌آورد خبر دادند و ما تاکنون هیچ اراده‌ای مبنی بر اینکه تاخیر آن‌ها در اعلام نتیجه ساز و کار مالی، تعمدی بوده است نداریم.

انتهای پیام/ 151

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
اگه کدخدا پرست ها و غرب زده ها از ابتدا به رهنمودهای رهبر توجه میکردن اینقدر به ملت و کشور خسارت تحمیل نمیکردن،رهبر فرمودند که اروپا هم مانند آمریکا به تعهداتش پایبند نیست ولی کدخدا پرستها و غرب زده های مزدور ول کن مذاکره با اربابان غربیشون نیستند، اینها فاسد و غرب زده هستند که تاکنون هیچ کار مثبتی برای ملت و کشور انجام نداده و حرفهاشون هم همه کذب و دروغ و برای فریب مردم هست،،اروپایی ها قرار بود قبل از اجرایی شدن تحریم آمریکا اقدام تاثیر گذار انجام بدن ولی هی امروز و فردا میکنند و غرب زده های بی وجود و بزدل هم وقت گرانبها رو صرف گپ زدن با غربیها کردن،،،کدخدا پرستها و غرب زده ها دشمنان ملت،کشور و نظام اسلامی و نوکر و برده اربابان شیطان صفت غربیشون هستند و برای نوکری برای غرب همچنان مشغول دم تکان دادن هستند،،،،مرگ بر آمریکا و کدخدا پرستها و غرب زده های مزدور داخلی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار