رئیس شورای عالی زکات کشور در شیراز:

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است

آیت ‌الله «رضا تقوی» در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس گفت: تنها راه نجات اقتصادی کشور از فشار دشمنان توجه ویژه به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۳۲۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ - 12December 2018

به گزارش دفاع پرس از شیراز، آیت ‌الله «رضا تقوی» ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارساظهارداشت: امروز با توجه به شرایط اقتصادی و فشارهای دشمنان تنها راه نجات توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه باید توجه ویژه به معیشت مردم داشته باشیم تصریح کرد:  ادامه داد: نان مردم، خودرو نیست که اگر دیرتر تحویل شود مشکلی نباشد بنابر این باید به سفره مردم توجه بیشتری داشته باشیم.

رئیس شورای عالی زکات  تصریح کرد: فشار دشمنان برای به صفر رساندن نفت و خط و نشان کشیدن برای شرکت‌های اروپایی برای قطع ارتباط با ایران مشخص است و در این راستا وظیفه جهاد کشاورزی سنگین تر از گذشته شده است.

آیت الله تقوی افزود: جهاد کشاورزی یک وزارتخانه اقتصادی است که به زندگی و معیشت مردم به طور مستقیم مرتبط است و معیشت نیز جنبه امنیتی دارد.

وی ادامه داد: کمبودی در مباحث مربوط به تغذیه وجود ندارد اما باید به این مهم توجه داشت که افزایش نرخ برای گروه هایی از مردم شکننده و سخت است.

رئیس شورای عالی زکات یادآور شد: بیشترین ارتباط مردم به وزارت جهاد کشاورزی است بنابر این توجه ویژه ای به عملکرد در این وزارتخانه باید داشته باشیم و در اصل باید تمامی برنامه ها به گونه ای پیوست فرهنگی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که دشمنان از اول پیروزی انقلاب تاکنون تلاش های بسیاری برای شکست دادن ما داشته اند که خوشبختانه در هیچکدام موفق نشدن و امروز نیز به طور حتم در مقابل فشارهای دشمنان پیروز خواهیم بود.

طی این مراسم حجت‌ الاسلام قائمی به عنوان نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار