مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

نگذاریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران فراموش شوند

«امیرعباس آسمند» گفت: باید به خانواده‌های ایثارگران و شهدا به صورت ویژه توجه شده و نگذاریم که آن‌ها فراموش شوند. 
کد خبر: ۳۲۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ - 13December 2018

نگذاریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران فراموش شوندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌های شهیدان «برف‌علی آبیاری» و «حشمت‌الله برونک» دیدار کرد.

وی در این دیدار‌ها، با بیان این‌که تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است، اظهار داشت: مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: مادران و همسران گران‌قدر شهدا در صبوری، استقامت، پایداری و تحمل مصیبت‌ها، حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دادند و امروز زنان جامعه ما باید در پاکدامنی، نجابت و فداکاری از مادران و همسران معظم شهدا درس استقامت و مقاومت بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌های شهدا، ولی‌نعمتان این انقلاب و نظام هستند و باید به خانواده‌های ایثارگران و شهدا به صورت ویژه توجه شده و نگذاریم فراموش شوند.

آسمند عنوان کرد: خون شهدا هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود؛ بلکه همچون چراغی برای آیندگان می‌درخشد و راه ایثار و شهادت را برای آنان روشن می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار