جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور:

مرز‌های کرمانشاه از امنیت و آمادگی کامل برخوردار است

سردار «سلیمانی» گفت:ما مشکل خاصی در این کرمانشاه نداریم و از بهترین امنیت لازم با وجود تمام تلاشی که دشمن برای برهم زدن این امنیت دارد برخورداریم.
کد خبر: ۳۲۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ - 12December 2018

مرز‌های کرمانشاه از امنیت و آمادگی کامل برخوردار استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه،سردار «ایوب سلیمانی» جانشین  فرمانده نیروی انتظامی  کشور در تشریح هدف از بازدید از مرز‌های غربی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هداف ما از این بازدید در ابتدا حصول اطمینان از برقراری امنیت به طور کامل در مرز‌های غربی و در وهله دوم بازدید از هنگ مرزی به طور دوره‌ای است تا میزان آمادگی و کم و کسری‌ها را ارزیابی کنیم.

سردار سلیمانی ضمن اعلام آمادگی کامل مرزداران غیور در مرز‌های کرمانشاه در ادامه افزود: به حمدالله با وجود اینکه ما در آشوب زده‌ترین مناطق دنیا زندگی می‌کنیم در هنگ مرزی کرمانشاه شرایط بسیار خوب و نرمال است و ما مشکل خاصی در این منطقه نداریم و از بهترین امنیت لازم با وجود تمام تلاشی که دشمن برای برهم زدن این امنیت دارد برخورداریم.

جانسین فرمانده نیروی انتظامی کل کشور در باره وجود قاچاق کالا در مرز‌های غربی گفت: قاچاق کالا به صورت کلی تاثیری مخرب بر اقتصاد کشور دارد و هم سرمایه ملی در اختیار یک عده منفعت طلب قرار می گیرد و هم با ورود بی رویه کالا و یا خروج نا هماهنگ و نامطلوب کالا به خارج مردم را به درسر می‌اندازد، امسال با تاکید مقام معظم رهبری بر تولید ملی و حمایت از آن بوده تاکید ما هم بر صیانت از این امر با تاکید فرمانده معظم کل قوا حمایت از تولید داخلی در دستور کار قرار گرفته، یکی از مسایلی که ما با آن درگیریم قاچاق کالا به بیرون مرز است که به دلیل تفاوت‌هایی که در قیمت ارز اتفاق افتاد با این پدیده جدید مواجه شدیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های جدی را برای مقابله با قاچاق کالا هم به بیرون و هم به داخل کشور انجام داده ایم که نتیجه خوبی به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه افزایش کشفیات قاچاق کالا به خارج و داخل کشور ۶۰ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: این را کافی نمی‌دانیم و آن را با برنامه ریزی دقیق و مفصل تری دنبال می‌کنیم و با بسیج امکانات بیشتری در این زمینه و هماهنگی‌هایی با مراجع رسمی مرتبط با حوزه واردات و صادرات کشور انجام می‌دهیم.

وی همچنین از حضور فعال ناجا در جلسات وزارت کشور و دیگر نشست‌های مرتبط با موضوع قاچاق کالا خبر داد و افزود: در آینده حجم تلاش‌ها بیشتر و با کسانی که با سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده می‌خواهند به اقتصاد ملی و معیشت مردم صدمه بزنند حتما مقابله جدی تری خواهیم داشت.

روزانه بیش از یک هزار دستگاه کامیون از مرز بین المللی پرویزخان و ۵۰۰ دستگاه کامیون نیز از مرز خسروی کالا‌های صادراتی به عراق را حمل می‌کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار