سردار هداوند خبر داد؛

کشف 851 کیلوگرم مواد مخدر در کامیون حامل قیر

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در جنوب تهران، گفت: در بازرسی از خودروی این متهم 851 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۳۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 12December 2018

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حمید هداوند» جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر کشف 851 کیلوگرم مواد مخدر از یک قاچاقچی در جنوب پایتخت درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده از سوی مأموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت، درباره فعالیت‌های یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی، مشخص شد که این متهم با همدستی چند نفر دیگر در یکی از استان‌های جنوبی کشور، قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را به تهران دارند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که متهم به وسیله یک دستگاه کامیون حامل تانکر در پوشش حمل قیر، اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده و به سمت تهران در حرکت است که با هماهنگی‌های انجام شده مسیر تردد خودرو تحت کنترل در آمد و در نهایت پس از 48 ساعت مراقبت‌های ویژه، این خودرو در بزرگراه آزادگان شناسایی و متوقف شد.

هداوند با اشاره به دستگیری متهم و انتقال خودرو برای بازرسی به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از بخش‌های مختلف کامیون 695 کیلوگرم تریاک، 156 کیلو و 740 گرم حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی همدستان متهم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها