یادواره شهدای فرهنگی و کارمند «کهگیلویه» برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی و کارمند شهرستان «کهگیلویه» در حسینیه «ثارالله» شهر «دهدشت» برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 12December 2018

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، یادواره ۵۰ شهید فرهنگی و کارمند شهرستان «کهگیلویه» ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور کارکنان ادارات، فرهنگیان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه «ثارالله» شهر دهدشت برگزار شد.

«ستار هدایتخواه» نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در این یادواره برگزاری چنین مراسم هایی را ادای دین به شهدا دانست و اظهار داشت: اگر امروز استقلال، عزت و امنیت داریم و دم از دین و ارزش‌ها می‌زنیم به برکت خون شهیدان است.

هدایتخواه با بیان اینکه شهدا نیاز به یادواره ندارند بلکه ماییم که باید از این یادواره‌ها درس بگیریم، ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های والایی که آن‌ها دنبال کردند در تحقق آرمان‌هایشان موثر است.

وی زنده نگه داشتن روحیه ایستادگی در مقابل ستمگران، روحیه سازش‌ناپذیری در برابر جنایتکاران و تبعیت از ولایت را در راستای تحقق آرمان‌های شهدا یک ضرورت دانست.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: ملتی که ولی نداشته باشد زیر پای ستمکاران له خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر ملتی برای نجات نیاز به فرماندهی دارد، افزود: کسانی که معیارشان الهی نباشد، نمی‌توانند با ولی فقیه همراه شوند.

هدایتخواه با اشاره به شعار «با ولایت تا شهادت» که سربند شهیدان بود، تصریح کرد: شهدا باور داشتند که باید از ولی فقیه تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه کسانی می‌توانند با رهبری صالح همراه شوند که نگاه و معیارشان الهی باشد، دلبستگی و وابستگی را مانع از حرکت در مسیر ولی دانست و ادامه داد: باید تعلقات را از خود دور کنند تا در مسیر ولی فقیه باشند.

هدایتخواه راز ریزش‌ از مسیر انقلاب طی 40 سال را در چندین عامل دانست و عنوان کرد: برخی از نگاه‌ها و معیارها الهی نبود به همین خاطر از انقلاب فاصله گرفتند.

وی تصریح کرد: باید مانند شهدا سبک بال بود تا در مسیر انقلاب و آرمان‌های الهی حرکت کرد، آنهایی که اسیر عیش و نوش دنیا شوند نمی‌توانند در این مسیر حرکت کنند.

هدایتخواه ترس از دشمن را از دیگر عوامل ریزش برشمرد و گفت: اگر قرار است راه شهیدان را ادامه دهیم باید مانند آنها معادباور شویم و از دلبستگی و تعلقات دنیوی دست بکشیم.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
هنوز دارن جنازه های تازه تفحص شده شهدای هشت سال جنگ تحمیلی رو میآرن ولی یه سری کدخدا پرست و غرب زده از خدا بی خبر دارن علیه ملت و کشور خودشون عمل میکنند و مزدوری اربابان غربیشون رو میکنند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار