دانش آموزان زاهدانی به مناطق عملیاتی جنوب غرب اعزام شدند

150 دانش آموز شهرستان زاهدان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۳۲۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ - 12December 2018
دانش آموزان زاهدانی به مناطق عملیاتی جنوب غرب اعزام شدندبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، ۱۵۰ دانش آموز دختر در مقطع دوم متوسطه از شهرستان زاهدان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام شدند.

سرتیپ دوم پاسدار «محمد ناظری» جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم بدرقه این کاروان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دست اندرکاران راهیان نور با یاداوری خاطرات اعزام رزمندگان در زمان دفاع مقدس اظهار داشت: اگرچه آن زمان جنگ بر ما تحمیل شد، اما آموزه‌های دفاع مقدس آنقدر زیاد است که هزاران سال می‌توان از این دانشگاه بهره برد.

وی اردوی راهیان نور دانش آموزی را برای نسل امروز و فردا یک فرصت دانست و تصریح کرد: دانش آموزان عزیز، این سفر با سایر سفر‌های شما متفاوت استشما جایی می‌روید که در گذشت نه چندان دور جوانانی مثل شما در آن شرایط حساس میز و کلاس را رها کردند تا به ما درس زندگی، درس مقاومت در برابر استکبار و راه رسم ولایت مداری بدهند.

این تعداد دانش آموز به نمایندگی از ۱۷۰ هزار دانش آموز شهرستان زاهدان با عنوان سفیران فرهنگی در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به مدت ۶ روز از مناطق عملیاتی جنوب غرب، شلمچه، هویزه، خرمشهر و آبادان، دهلاویه و... بازدید می‌کنند، ۳۰ نفر، سرپرست، راوی، روحانی و امدادگر نیز در این اردو دانش آموزان را همراهی می‌کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار