نامه بسیجی شهید عباس اصغرزاده/ ما محتاج دعای خانواده شهدا هستیم

بسیجی شهید «عباس اصغرزاده» در جواب نامه خود به یکی از دوستانش چنین آروده است: «شما باید ما را دعا کنید چرا که خانواده شهیدهستید و گناهی ندارید، ان‌شاءالله که ما را دعا کنید و ما هم اینجا به فکر و یاد شما دوستان عزیز هستیم.»
کد خبر: ۳۲۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 14December 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «عباس اصغرزاده» در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۴۵ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

نامه بسیجی شهید عباس اصغرزاده/ ما محتاج دعای خانواده شهدا هستیم

تصویر نامه بسیجی شهید «عباس اصغرزاده»

نامه بسیجی شهید عباس اصغرزاده/ ما محتاج دعای خانواده شهدا هستیم

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«به نام الله پاسدار حرمت خون شهدا و با درود بر امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با درود بر تمامی شهدا و درود بر تمامی خانواده شهدا و دورد بر تمامی رزمندگان السلام و درود بر تمامی خانواده‌های رزمندگان و به خدمتگزاران به اسلام و مسلمین.

پس از عرض سلام و احوال پرسی امیدوارم که حالتان خوب باشد و در درگاه خداوند متعال سلامت بوده باشید و اگر از احوالات این بنده حقیر خداوند خواسته باشید بحمدالله سلامتی حاصل است و ملالی ندارم جز دوری دیدار شما برادر گرامی و دوست عزیز حمید آقا.
حمید جان از اینکه خواستی من شما را دعا کنم. ببین حمید جان دعای من بدبخت و بی چاره گنهکار تبدیل به نفرین می‌شود در این حال شما باید ما را دعا کنی چرا که خانواده شهیدی و گناهی نداری ان‌شاءالله که ما را دعا کنی و ما هم اینجا به فکر و یاد شما دوستان عزیز هستیم و محمد رضا طاهری هم در نماز‌های شبش به فکر شما دوستان هستند و دیگر وقت عزیزتان را نمی‌گیرم به تمامی بچه‌ها سلام برسان.
در ضمن نامه پر مهر و محبت شما در روز دوشنبه ۱۳۶۲/۵/۲۶ به دستمان رسید و در همان موقع جواب نامه را دادم و من تا بحال ۳ الی ۴ نامه دارم، ولی تا بحال یکی از جواب نامه‌ها به دستم رسید و ما با این حال خوشحال شدم.
به تمامی بچه‌ها مخصوصاً عباس تاجیک و عباس شمس و اکبر شمس و بقیه بچه‌ها سلام برسان و بگو که التماس دعا.
عشق روی تو بود مدرسه و مکتب من حسین
بندگی بر سر کوی تو بود، مطلب من حسین
در غم هجر تو‌ ای کوکب رخشنده من حسین
گذرد سال و ماه و روز و شب من حسین
ساعت ۲/۵۵ دقیقه بعدازظهر
۱۳۶۴/۵/۲۶
برادر کوچک شما عباس»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار