استاد مشایخی برای ارتقای فرهنگ و هنر ایران عمرشان را صرف کرده‌‌اند

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: شخصیتی مانند استاد مشایخی را باید به نسل جوان معرفی کرد تا الگوی مناسبی برای فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر نسل امروز باشند.
کد خبر: ۳۲۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 12December 2018

استاد مشایخی برای ارتقای فرهنگ و هنر ایران عمرشان را صرف کرده‌‌اندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی دبیرستادعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه هیئتی با حضور در منزل استاد جمشید مشایخی به عیادت وی رفت و با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با آرزوی بهبودی برای استاد مشایخی اظهار داشت: همه ما از زمانی که خودمان را شناختیم آثار فاخر و ارزشمند شما را دیدیم و با آنها بزرگ شدیم.

وی با اشاره به اینکه شما یکی از افتخارات نه تنها ایران بلکه جهان هستید، گفت: واقعا برای دیدن شما لحظه شماری می‌کردم و خداوند را شاکرم که این توفیق را به بنده داد.

ارزانی، یکی از آثار فاخر و ماندگار استاد جمشیدی مشایخی را بازی در فیلم کمال‌الملک عنوان کرد و افزود: هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه سرمایه‌های بزرگ فرهنگی ایران هستند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ادامه داد: شخصیتی مانند استاد مشایخی سال‌ها عمر پر برکت خویش را در خدمت ارتقای هنر، فرهنگ و اندیشه مردم سپری کرده است لذا برای تکریم و منزلت ایشان هرچه تلاش شود بازهم جای کار دارد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به لزوم تکریم و بزرگداشت مشاهیر و شخصیت‌های فرهنگی و هنری کشور اشاره کرد و گفت: شخصیتی مانند استاد مشایخی را باید به نسل جوان معرفی کرد تا الگوی مناسبی برای فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر نسل امروز باشند.

حجت‌الاسلام ارزانی ضمن آرزوی شفای عاجل از خداوند متعال برای بهبودی و سلامتی استاد جمشید مشایخی، ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد حضور این هنرمند بزرگ کشورمان در فیلم حضرت موسی (ع) باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار