مدیر پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

تقدیر از ۷ فعال حوزه دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح در خراسان جنوبی

«احمد قاسمی» گفت: در دومین جشنواره دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی، از هفت نفر فعال در این حوزه تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید تا انگیزه‌ای برای سایر محققین بشود.
کد خبر: ۳۲۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 13December 2018

هفت نفر از فعالین حوزه دانش و پژوهش نیروهای مسلح تقدیر می شوند«احمد قاسمی» مدیر تحقیق و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بیرجند، اظهار داشت: دومین جشنواره دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح با همکاری سازمان علمی و پژوهشی سپاه و با حضور نیرو‌های دفاعی و امنیتی استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، تجلیل از مبتکرین، مخترعین و پژوهشگران برتر حوزه نظامی و غیرنظامی است.

قاسمی با بیان اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی در حوزه آموزش، دانش‌نامه و تاریخ شفاهی دفاع مقدس فعالیت می‌کند، اعلام کرد: از هفت نفر از فعالین در این حوزه تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید تا انگیزه‌ای برای سایر محققین بشود.

مدیر تحقیق و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به این‌که در این مراسم ۲ گروه از پژوهش‌گرانی که با این اداره‌کل همکاری می‌کنند، تجلیل می‌شوند، مطرح کرد: یک گروه کسانی هستند که در بحث ترویج فرهنگ دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان و در آموزش و ارزشیابی داوطلبین تدریس درس «آشنایی با دفاع مقدس» همکاری می‌کنند.

قاسمی گفت: گروه دوم کسانی هستند که در برنامه سه ساله تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس در استان همکاری می‌کنند، تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با این دست اقدامات انگیزه‌ای برای حضور سایر پژوهش‌گران به مباحث نظامی و دفاع مقدس فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار