تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره «ترنم فتح» در اصفهان

دومین جشنواره «ترنم فتح» با حضور ۱۴ گروه موزیک و رزم‌نوازی یگان‌های نظامی اصفهان برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.
کد خبر: ۳۲۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 13December 2018

برگزیدگان دومین جشنواره «ترنم فتح» در استان اصفهان«جواد ایزددوست» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: پس از فراخوان جشنواره «ترنم فتح» ویژه گروه‌های موزیک و رزم‌نوازی یگان‌های نظامی اصفهان، ۱۴ گروه برای شرکت در این جشنواره حضور یافتند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و حضور یگان‌های نظامی اصفهان در برگزاری این جشنواره، از ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری به علت میزبانی شایسته این جشنواره، تقدیر کرد.

دبیر جشنواره ترنم فتح استان اصفهان با بیان این‌که به علت کمبود وقت اجرا‌های خوب همه گروه‌ها دور انتظار بود، تصریح کرد: قطعه مشترک همه گروه‌ها با عنوان «چهل فجر شکوه» که توسط دبیرخانه مرکزی جشنواره تهیه و تولیدشده بود، در اختیار گروه‌ها قرار گرفته و اکثر گروه‌ها آن را به خوبی اجرا کردند.

ایزددوست با تقدیر از هیأت داوران جشنواره ترنم فتح استان اصفهان، ادامه داد: گروه رزم‌نواز مرکز آموزش توپخانه و موشک‌ها سپهبد شهید صیاد شیرازی رتبه اول، آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا رتبه دوم، گروه رزم‌نوازان سپاه صاحب‌الزمان (عج) به همراه گروه رزم‌نوازان ۴۴ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت مشترک رتبه سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها