مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه صاحب‌الامر (عج):

نمایشگاه دستاورد‌های مخترعین بسیجی در قزوین برگزار می‌شود

«مهدی برزگر» گفت: نمایشگاه دستاورد‌های مخترعین و مبتکرین بسیجی از شنبه ۲۴ آذر تا پنج‌شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور قزوین در ۴۵ غرفه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ - 13December 2018

مسئله پژوهش باید در اولویت سیاست‌های کشور قرار گیرد«مهدی برزگر» مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز که در شدیدترین تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف علیه کشور ما وضع شده است، برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مسئله پژوهش باید در اولویت سیاست‌های کشور قرار گیرد.

وی افزود: اگر برنامه‌ها پژوهش‌محور باشد، دیگر نگاه‌مان به خارج از کشور نخواهد بود و در مقابل تحریم‌ها کمر خم نخواهیم کرد.

برزگر تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم همان‌طور که جوانان دهه ۶۰ جان‌فشانی کردند، ما هم از دفاع مقدس الگوگیری کنیم و با روحیه جهادی و انقلابی کار‌ها را پیش ببریم.

وی با بیان اهم برنامه‌های بسیج علمی پژوهشی قزوین در هفته پژوهش، تشریح کرد: طی روز‌های گذشته، همایش نخبه‌های پژوهشی استان را با حضور مبتکرین و مخترعین بسیجی برگزار کردیم که در راستای این همایش، کارگاه آموزشی پژوهشی نیز با حضور اساتید نخبه کشور برگزار کردیم.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه استان قزوین در ادامه اضافه کرد: نمایشگاه دستاورد‌های مخترعین و مبتکرین بسیجی از شنبه ۲۴ آذر تا پنج‌شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور قزوین در ۴۵ غرفه برگزار می‌شود که بسیج علمی پژوهشی در ۵ غرفه دستاورد‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت.

وی عنوان کرد: به مناسبت هفته پژوهش، یک نشست با نمایندگان صنعت و نخبگان و مبتکران بسیجی خواهیم داشت که در این نشست استاندار محترم نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار