فتحی در رزمایش ترافیکی زمستان 97:

آمادگی هزار و 245 پایگاه برای ارائه خدمات به هموطنان

معاون امداد و نجات هلال احمر در رزمایش ترافیکی زمستان 97 گفت: هلال احمر هم راستا با دیگر دستگاه‌ها برای خدمات به هموطنان، هزار و 245 پایگاه در سطح‌کشور ساماندهی کرده است.
کد خبر: ۳۲۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ - 13December 2018

آمادگی هزار و ۲۴۵ پایگاه برای ارائه خدمات به هموطنانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «شاهین فتحی» معاون امداد و نجات هلال احمر در رزمایش ترافیکی زمستان 97 با بیان اینکه امروز با تکیه بر نیرو‌های دواطلب هلال احمر توانسته همراه با سایر دستگاه خدمات‌رسان در حوادث مختلف کشور حضوری به موقع داشته باشد، اظهار داشت: سال گذشته انواع حوادث را در کشور داشتیم و ایران سربلند از این حوادث بیرون آمد.

وی با اشاره به اینکه در حوادثی همچون کویر، جنگل و کوهستان که متولی خاصی ندارد هلال احمر وجود دارد، گفت: هلال احمر هم راستا با دیگر دستگاه‌ها برای خدمات به هموطنان، هزار و 245 پایگاه در سطح‌کشور ساماندهی کرده است.

 معاون امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: نیرو‌ها و تجهیزات آمادگی کامل خود را برای خدمت به مردم دارد؛ 24 فروند بالگرد مستقر در استان‌ها و تهران آماده خدمات رسانی هستند.

فتحی گفت: بیش از 3 هزار خودر‌و امدادی و روزانه بیش از چهار هزار و 425 نیرو در پایگاه‌های هلال احمر به صورت شبانه روز آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار