سرپرست استانداری قم:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس جانفشانی جوانان را به نمایش می‌گذارد

«سیدمحمدرضا هاشمی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، محل نمایش جانفشانی‌ها و ظرفیت‌های ایثارگری جوانان این مرزوبوم است.
کد خبر: ۳۲۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ - 13December 2018

موزه دفاع مقدس سرمایه جانفشانی جوانان را به نمایش می گذاردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «سید محمدرضا هاشمی» سرپرست استانداری قم در حاشیه بازدید امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، اظهار داشت: احداث موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مصوبات سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به قم است و به لحاظ این‌که قم دومین مقام شهید و شهادت در کشور را دارا بوده و دومین استان زیارتی کشور محسوب می‌شود، احداث این مرکز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که طلابی از ۱۲۰ کشور جهان و هموطنانی از تمامی استان‌های کشور در قم ساکن هستند، افزود: قم محل تولد انقلاب است و با توجه به اهمیت قم، ان‌شاءالله با نگاه جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی، شاهد بهره‌برداری به موقع از احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در موعد مقرر یعنی در دهه فجر امسال خواهیم بود.

سرپرست استانداری قم تصریح کرد: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس محل معرفی و نمایش اسناد و ظرفیت‌های ایثارگری و جانفشانی جوانان این مرز و بوم در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها