مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد شوک در آثار دفاع مقدس برای بازدیدکنندگان موزه دفاع مقدس

«محمود شالویی» ورود بازدیدکننده مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را با ایجاد شوک در آثار و ابهت جنگ از ضرورت‌ها دانست و گفت: اولین اقدام ما دعوت از هنرمندانی است که خود از روایت‌گران و تصویربرداران جنگ و حوادث انقلاب هستند تا با هنر خود، بخشی از موزه را در قالب تصاویر به نمایش گذاشته و معرفی کنند.
کد خبر: ۳۲۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 13December 2018

ضرورت ایجاد شوک در آثار و ابهت دفاع مقدس برای بازدیدکنندگان موزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمود شالویی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دیدار با سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با تأکید بر این‌که افتخارات جنگ و عظمت دفاع مقدس باید در قالب تدوین کتاب‌های تأثیرگذار در مدارس بازگو شوند، اظهار داشت: همچنین باید فتح‌الفتوح مردان حماسه را در قالب المان‌های خوب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، تصریح کرد: این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد روابط و گسترش همکاری بیشتر بین ۲ اداره‌کل خواهد بود و اولین اقدام ما دعوت از هنرمندانی است که خود از روایت‌گران و تصویربرداران جنگ و حوادث انقلاب هستند تا با هنر خود، بخشی از موزه را که مربوط به جبهه و روایت‌های جنگ است را در قالب تصاویر به نمایش گذاشته و معرفی کنند.

شالویی، ورود بازدیدکننده موزه را با ایجاد شوک در آثار و ابهت جنگ از ضرورت‌ها عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش و انجام پژوهش آثار جنگ نیز برای حفظ و نشر ارزش‌های سال‌های دفاع مقدس ضرورت دارد.

خاطرنشان می‌شود در ادامه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از پروژه‌های در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار