مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد

«امیرعباس آسمند» با اشاره به نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تجارب این دستگاه در حوزه تخصصی می‌تواند بر کیفیت محتوا‌های تولید شده در زمینه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیافزاید.
کد خبر: ۳۲۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ - 13December 2018

صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، امروز (پنج‌شنبه) در سومین نشست کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس استان، اظهار داشت: هنر از دیرباز نقش به‌سزایی در حوزه ترویج و فرهنگ داشته، از این رو می‌توان از زبان هنر به‌عنوان یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و پایداری بهره برد.

وی با اشاره به نقش نویسندگان و اهل قلم در نشر اهداف متعالی فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: انتظار داریم همه دستگاه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس همکاری داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به گوشه‌ای از عملکرد این اداره‌کل در سال ۹۷ اشاره داشت و بیان کرد: تولید هشت نرم‌افزار اندروید، تولید چهار موشن‌گرافیک، تولید محتوای روزشمار دیجیتال شهادت شهدای استان، برگزاری کارگاه‌های فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌نویسی، تولید نماهنگ و برگزاری نمایشگاه‌های عکس، از مهم‌ترین اقدامات این اداره‌کل در سال جاری است.

آسمند با بیان این‌که مستند یکی از آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس استان در مراحل پایانی تولید قرار دارد، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان به چاپ رسیده و ۱۴ عنوان هم در دست چاپ است.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: صدا و سیما می‌تواند بیشتر نهاد‌های فرهنگی را پای کار بیاورد و تجارب این دستگاه در حوزه تخصصی می‌تواند بر کیفیت محتوا‌های تولید شده در زمینه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیافزاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار