فرماندار شهرستان دشتی:

دشمنان در مدارس و دانشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده اند!

«عبدالله نادری» با بیان این که باید با شاخص و تحلیل‌های درست دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است و همه باید در جهت حفظ آن تلاش کنند.
کد خبر: ۳۲۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵ - 13December 2018

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، «عبدالله نادری» فرماندار شهرستان دشتی، در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از اهداف دشمنان این است که نظام را از پا در بیاوردند و همه این اقدامات در منطقه به خاطر جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که همه اقدامات سختی که دشمن انجام دادند به شکست منجر شد و به همین دلیل به جنگ نرم روی آورند گفت: دشمنان فعالیت هایی از جمله سلب کردن اعتماد بین مردم و مسئولین، ناکارآمدی نظام و کم رنگ کردن امید به آینده در دستور کار قرار دادند.

نادری با بیان این که دشمن جوانان ما را مورد هدف قرار داده است خاطرنشان کرد: دشمنان در مدارس و دانشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده که می‌طلبد بیش از گذشته هوشیار باشیم.

وی با بیان این که  باید با شاخص و تحلیل‌های درست دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است و همه باید در جهت حفظ آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار