سردار باقرزاده در بزرگداشت شهید موسوی:

هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی فکر نکند که باید سروری کند/ دشمن به دنبال شکستن اقتدار پلیس است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر جانفشانی نیروهای ناجا در مرزها گفت: دشمن به دنبال شکستن اقتدار پلیس است و ما نباید این اجازه را بدهیم.
کد خبر: ۳۲۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 14December 2018

هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی فکر نکند که باید سروری کند/ دشمن به دنبال شکستن اقتدار پلیس استبه گزارش دفاع پرس از لرستان، سردار «سیدمحمد باقرزاده» شامگاه پنج شنبه 22 آذر سال جاری در مراسم بزرگداشت شهید «سید نورخدا موسوی» در خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه چند مقام برای این شهید بزرگوار می توان اشاره کرد و این مقام ها و فضائل همه اکتسابی هستند، اظهار داشت: البته این مقام ها موهبتی بوده و خدای متعال به این افراد توفیق می دهد که به کسب این فضائل موفق شوند.

نسبت به جایگاه شهیدان آگاه باشیم

وی با بیان اینکه مهم این بوده که خود را در مسیر فیض الهی قرار بدهیم، عنوان کرد: حضور در مجلس تکریم شهید نیز توفیق است و این امر لطف و عنایت خداوند است که امشب در مجلس بزرگداشت شهید «سید نورخدا موسوی» شرکت کرده ایم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شاکریم به درگاه خدای بزرگ که ما را در مجلس غافلین نبرده است و در مجلس ذاکرین آورده است، تصریح کرد: انسان همواره نیازمند دو دستاورد است، یکی علم و دیگری ذکر است، علم برای رهایی از جهل بوده و ذکر برای رهایی از غفلت است.

سردار باقرزاده با تاکید بر اینکه عوامل غفلت زیاد است، گفت: چیزی که انسان را هوشیار و بیدار می کند مهم است، به طور قطع کارکردهای اینگونه جلسات باید این باشد که ما متوجه به اهداف این شهیدان باشیم و نسبت به جایگاه شهیدان آگاه باشیم، همچنین نسبت به کسانی که با این شهیدان همراهی کرده اند و همراهی می کنند آگاه باشیم.

وی، تاکید کرد: ما باید نسبت به سرنوشت کسانی که در مقابل شهدا صف آرایی کرده اند و هنوز در مقابل اهداف شهدا خصومت و ایستادگی می کنند آگاه باشیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مقام ایمان در رابطه با شهید «سید نورخدا موسوی»، ادامه داد: رضایت خدا هدف شهیدان بوده است و این امر موجب شده که ارزش و مقام آنها بالا باشد.

هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی فکر نکند که باید سروری کند

سردار باقرزاده با تاکید بر اینکه مقام ایمان بالاترین مراتب است و از این رهگذار موتور محرکه ای به وجود می آید و فرد حرکت می کند، تصریح کرد: در روایت داریم که رزمنده برای ۷۰ نفر از خاندان و همسایگان شفاعت می کند.

وی با بیان اینکه شهید «سید نورخدا موسوی» در یگان تکاور و جبهه مجاهدت و بعد از مجروح شدن راهش همچنان نورافشانی می کند چرا که اهدافش مقدس بود، گفت: انسان ها اگر بخواهند به فضائل برسند باید عده‌ای هجرت صغری داشته باشند تا عده ای را بتوانند هدایت کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه مرزبانی و درگیری با اشرار خیلی سخت است و اینکه نیروهای ناجا بالغ بر پنج هزار نفر در دفاع از امنیت شهید داده‌اند شوخی نیست، گفت: قدر پلیس خود را بیشتر باید بدانیم، دشمن به دنبال این است که این اقتدار را بشکند، ما نباید اجازه بدهیم، در دفاع از پلیس تردید نکنید و پشتوانه و یاور پلیس باید باشیم.

سردار باقر زاده با بیان اینکه ما همه برای یاوری آمده ایم نه برای سروری، افزود: هیچ مسئول، مقام و شخصی در جمهوری اسلامی این فکر را نکند که باید سروری کند، باید یاور همدیگر باشیم.

وی با اشاره به مجاهدت در راه خداوند، عنوان کرد: ما باید از جایگاه همسر شهید «سید نورخدا موسوی» تقدیر کنیم و باید امثال ایشان همواره الگوی ما باشند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: به طور قطع همسر شهید «سید نورخدا موسوی» مورد شفاعت این شهید بزرگوار قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار