جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

ماموریت عربستان «حفظ و توسعه صهیونیسم در منطقه» است

جانشین رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: آل‌سعود می‌خواهد یهود صهیونیسم را در منطقه نگه دارد و توسعه‌اش بدهد و این ماموریت عربستان است.
کد خبر: ۳۲۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ - 14December 2018

ماموریت عربستان «حفظ و توسعه صهیونیسم در منطقه» استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «حجت‌الاسلام حیدر مصلحی» جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در نخستین یادواره شهدای روحانیت مدافع حرم مشهد در سالن قدس حرم مطهر رضوی اظهار داشت: توسعه اسلام ناب محمدی شعار حضرت امام (ره) بود و انقلاب اسلامی را براساس آن معماری و بنیان نهاد‌ه‌اند. امروزه علیرغم سرمایه‌گذاری‌های سنگین استکبار شاهد شکل‌گیری مجموعه‌های ارزشمندی هستیم که اسلام ناب را جلو می‌برد؛ امروز اسلام نابی که امام (ره) طراحی کرده در دنیا در حال پیش‌روی و فتح عرصه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: عصبانیت دشمن از این موضوع است، خیل عظیم اندیشمندان اروپا و آمریکا در حال گرویدن به اسلام هستند، شهرک سینمایی هالیوود مجموعه‌ای است که اساس آن برای مقابله با اسلام توسط ۴۰ صهیونیست یهودی به وجود آمده است؛ کتاب امپراتوری هالیوود خاطرات این ۴۰ نفر است؛ این کتاب را خوب بخوانید و ببینید این صهیونیست‌ها برای رسیدن به هدفشان تا کجا ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

جانشین رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: اگر مقاومت را در دنیای اسلام در برابر توطئه استکبار می‌بینیم درسش را از آموزه‌های پیامبر (ص) و قرآن گرفته و این مجموعه‌های ارزشمند تحت عناوین مختلف حزب‌الله لبنان، حزب‌الله یمن، لشکر فاطمیون و سایر مجموعه‌های دیگر استکبار را به وحشت می‌اندازند و در حال جلو رفتن هستند.

مصلحی افزود: نکته قابل توجه اینجاست که این حرکت دشمن، ابزاری است برای توسعه اسلام و امروز شاهدیم موج گرویدن به اسلام چندین برابر شده است. یکی از اساتید دانشگاه نیویورک آمریکا پس از مطالعه قرآن و خواست وی برای مسلمان‌شدن گفت: این کتاب شما بزرگترین کتابی است که در پرورش و تربیت هر آدمی نقش کلیدی دارد و ما به عنوان حامیان نظام سرمایه‌داری در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در بن بست قرار گرفته‌ایم و این کتاب شما راه‌های خروج از بن بست را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ۱۲ آبان امسال فرمودند: آمریکا رو به افول و فروپاشی است و فرمایش ایشان دقیقا براساس مطالعات علمی است. با جست‌وجوی کلمه «آمریکای در حال فروپاشی» مقالات بسیاری توسط هیئت علمی‌های دانشگاه‌های آمریکا به دست می‌آید، در تمامی مباحث اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظایر این موارد آمریکا رو به افول است، صحبت‌های یک سال گذشته ترامپ عمق فروپاشی را مشخص می‌کند. آمریکا قصد از بین بردن ظرفیت‌های داخلی ما را با استفاده از تحریم دارد، اوباما در گذشته و ترامپ در حال حاضر ادعا دارند که با تحریم‌ها، ایران به زانو در آمده است.

جانشین رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: بیش از ۷۰ درصد این مقالات دلیل فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی و اسلام ناب می‌داند و نکته دردناک اینجاست که در جمهوری اسلامی که ثمره انقلاب اسلامی است عده‌ای چشم‌شان به آن سوی آب و کدخدا‌ست، اما من این را بگویم که مدیریت ارزشمند، ولی فقیه است که این توطئه‌ها را یکی یکی نقش بر آب می‌کند؛ آن‌ها به این نکته رسیده‌اند که اسلام نابی که انقلاب اسلامی آن را دنبال و امام (ره) آن را طراحی کرده، در حال متلاشی‌کردن استکبار است.

آل‌سعود دشمن اسلام است

مصلحی افزود: امروز عربستان میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کند فقط برای مقابله با انقلاب اسلامی و صراحتا هم این را می‌گوید؛ مقام معظم رهبری با صراحت و روشنی بیان می‌کنند که آل‌سعود برای مقابله با اسلام به‌وجود آمده و دستگاه اطلاعاتی انگلیس با محوریت صهیونیست‌ها آمدند آل‌سعود و وهابیت را در جزیره العرب به‌وجود آوردند؛ آل‌سعود دشمن اسلام است، چون می‌خواهد یهود صهیونیسم را در منطقه نگه دارد و توسعه‌اش بدهد؛ این ماموریت عربستان است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در این چهل سال با توطئه‌های دشمن رو‌به‌رو بوده و هست، تا زمانی که شعار‌ها تکرار شده و مقام معظم رهبری مسیر را مدیریت می‌کنند توطئه‌ها تمام‌شدنی نیست.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها