امام جمعه موقت یاسوج:

مدعیان حقوق بشر به فکر مردم یمن نیستند

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم گفت: حدود 4 سال از ارتکاب انواع جنایت از سوی آل سعود پلید و خبیث در یمن می‌گذرد اما مدعیان حقوق‌بشر هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و به فکر مردم یمن نیستند.
کد خبر: ۳۲۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 14December 2018

مدعیان حقوق بشر به فکر مردم یمن نیستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی‌اعظم» امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به جنگ آل سعود علیه مردم مظلوم یمن، اظهار داشت: وهابی‌ها تلاش می‌کنند که شیعیان و امام حسین‌(ع) را از هم جدا کنند و کشتن شیعه را رستگاری خودشان می‌دانند.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵ هزار کودک در یمن بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند، افزود: حدود 4 سال از ارتکاب انواع جنایت از سوی آل سعود پلید و خبیث در یمن می‌گذرد و مدعیان حقوق‌بشر هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و به فکر مردم یمن نیستند.

امام جمعه موقت یاسوج به میلاد امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت پیوسته تحت مراقبت حکومت بنی‌عباس بود اما با این وجود اقدام به مدیریت، هدایت و رهبری جامعه اسلامی می‌کرد و مدام به مسئله غیبت صغری فرزندش امام عصر می‌پرداخت.

موسوی ‌اعظم به در پیش بودن رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره داشت و عنوان کرد: وجود بارگاه آن حضرت در قم برای ایران اسلامی یک نعمت است و اکنون این شهر به واسطه حرم آن حضرت و همچنین حوزه علمیه در جهان اسلام شهری شناخته شده برای علم‌آموزی طلاب علوم دینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها