رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«امنیت پایدار» مهم‌ترین دستاورد چهل سالگی انقلاب است/ پرونده حادثه تروریستی چابهار روی میز کمیسیون امنیت مجلس

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با بیان اینکه امنیت پایدار در کشور، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: تلاش بدخواهان نظام جمهوری اسلامی برای تحقق اهداف شوم و ضدایرانی ناکام خواهد ماند.
کد خبر: ۳۲۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ - 15December 2018

«امنیت پایدار» مهم‌ترین دستاورد چهل سالگی انقلاب است/ پرونده حادثه تروریستی چابهار روی میز کمیسیون امنیت مجلسحشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به حادثه تروریستی چابهار، اظهار داشت: طی بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از چابهار و منطقه‌ای که این اقدام تروریستی در آنجا انجام شده بود، تحقیق و تفحص‌هایی از سوی اعضای کمیسیون صورت گرفت.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی پرونده این اقدام تروریستی را به جد پیگیری می‌کند، افزود: یکی از دستورکارهای مهم این هفته کمیسیون، تشکیل جلسه‌ای با حضور وزرای کشور، اطلاعات و مسوولان ارشد نیروهای مسلح در خصوص بحث و تبادل نظر در خصوص اینگونه حوادثی است که دشمنان به منظور ایجاد ناامنی در کشورمان انجام می‌دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که امنیت پایدار در کشور، یکی از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تلاش بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی در تحقق اهداف شوم و ضدایرانی شان ناکام خواهد ماند؛ چراکه امنیت ایران خط قرمز ماست و هرگونه اقدام در جهت ارتقای این امر مهم وظیفه مسوولان است.

وی با بیان اینکه افزایش توان دفاعی کشور به منظور ثبات امنیت داخلی و همچنین در مناطق حساس مرزی مستلزم تهیه بودجه مناسب است، گفت: دولت در لایحه بودجه توجه چندانی به بودجه دفاعی کشور نداشت، لذا نمایندگان بار وظیفه دولت را به دوش خواهند کشید تا بودجه دفاعی کشور، جوابگوی مقابله با اقدامات احتمالی توطئه‌گران و دشمنان باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار