نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

نیاز به مشارکت بیشتر در ایجاد وحدت داریم

آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به خصومت‌های بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی، افزایش وحدت میان ملت و مسوولان را عامل موثری در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دانست.
کد خبر: ۳۲۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ - 14December 2018

نیاز به مشارکت بیشتر در ایجاد وحدت داریمبه گزارش دفاع پرس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری، با بیان اینکه حمله تروریستی در چابهار در روحیه ملت ایران اسلامی تاثیری ندارد، اظهار داشت: امروز بیشتر از گذشته به وحدت نیاز داریم و همه باید در این راستا مشارکت کنیم.

وی به نقش بیانات مقام معظم رهبری در برملا کردن توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان هیچ‌گاه به اهداف شوم خود علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران دست نخواهند یافت.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس در راستای ایجاد امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی تصریح کرد: هدف دشمنان به راه افتادن تابستان گرم در ایران بود و آرزوی دشمن این است که به دوران طاغوت برگردد و این آرزو را باید به گور ببرد.

وی با انتقاد از وضعیت خدمات‌رسانی در ادارات استان و با بیان اینکه متاسفانه خدمات‌دهی در ادارت مورد قبول نیست و برای گرفتن یک وام دو میلیون تومانی هزار مانع ایجاد می‌شود، خواستار تلاش مسئولان برای جلب رضایت افکار عمومی و خدمات‌رسانی مطلوب به آنان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار