حجت‌الاسلام محمدحسنی:

ولایت‌مداری و غیرت نیروهای مسلح پای اجانب به کشور را قلم خواهد کرد

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش با اشاره به مجاهدت‌های نیروهای مسلح در پاسداری از کشورمان گفت: ایران فقط جای ایرانی است و اگر پای اجانب و بیگانگان به این کشور باز شود، بدون شک توسط نیروهای مسلح، قلم خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 14December 2018

ولایت‌مداری و غیرت نیروهای مسلح پای اجانب به کشور را قلم خواهند کردبه گزارش دفاع پرس از شیراز، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه 23 آذرماه) در جمع فرماندهان، مسوولان و كاركنان تیپ ۳۷ زرهی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تا زمانی كه این نظامیان با غیرت و ولایت‌مدار ما هستند و فعالیت می‌كنند ایران فقط جای ایرانی است و اگر پای اجانب و بیگانگان به این کشور باز شود، مسلماً قلم خواهد شد، زیرا ما در مکتب عاشورا آموخته‌ایم که هر چه داریم، فدای اسلام است.

وی این نكته را یادآور شد كه این مملکت با خون هزاران شهید به دست ما رسیده و ما امانتدار شهیدان و جانبازانیم و راه امام، شهدا و جانبازان را ادامه خواهیم داد.

محمدحسنی با بیان اینکه میزان بالای ایمان نظامیان متدین ما مانع از رسیدن دشمن به اهداف شومشان شده است؛ افزود: دشمن بیکار ننشسته و نقشه‌ها و توطئه‌های مختلفی را طراحی می‌كند و برای مقابله با این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن باید با هم باشیم و با اتحاد با این دسیسه‌ها مقابله كنیم.

در ادامه این مراسم، امیر «مهدی احمدی افشار» فرمانده تیپ ۳۷ زرهی گفت: رزمندگان تیپ ۳۷ زرهی با شروع جنگ تحمیلی از یگان‌ها پیش قدم بودند و خودشان را به منطقه جنوب غرب رساندند و از یگان‌های تأثیرگذار در این جنگ بودند.

وی ادامه داد: رزمندگان این تیپ با شرکت در عملیات‌های غرورآفرین دوران دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ دفاع مقدس ثبت کردند و گواه این موضوع تقدیم بیش از ۷۰۰ شهید و ۸۰۰ جانباز است.

در پایان از کارکنان پایور و وظیفه شاخص در امور قرآنی نیز تجلیل شد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها