امام جمعه پلدختر مطرح کرد؛

آمریکا و متحدانش دشمنان تراز اول مکتب اسلام

حجت‌الاسلام حسین‌زاده عاملی با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود دشمنان تراز اول اسلام هستند، گفت: نظام سلطه در تحقق اهداف ضد اسلامی‌اش ناکام خواهد بود.
کد خبر: ۳۲۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ - 14December 2018

درحمایت از انقلاب، پایبند اصول و مبانی دینی باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام  احمدعلی حسین‌زاده آملی امام‌جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این این اظهار داشت: حکومت اسلام ایران بر پایه  اسلام ناب محمدی بنا شده است.

وی گفت: امام خمینی (ره) پرورش یافته مکتب اسلام بود که حکومت ایران را بر پایه اسلام بنا نهاد و آن را متحول و احیا کرد و امروز این مکتب در دنیا علاقه‌مندان و طرفداران زیادی دارد.

حسین‌زاده عاملی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دشمنان زیادی دارد، افزود: اسرائیل، آمریکا، عربستان و سلطه‌گران عالم، دشمنان مکتب اسلام و امام راحل هستند.

امام‌جمعه پلدختر به ویژگی‌های پیروان مکتب امام خمینی (ره) اشاره و بیان کرد: پیروان مکتب امام راحل با خدا کار دارند و با کدخدای امروز جهان کاری ندارند و کسانی که دوست‌دار کدخدا و با او کار دارند با مکتب امام خمینی (ره) مخالف هستند.

حسین‌زاده عاملی خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب افرادی مانند بنی‌صدر رئیس‌ جمهور وقت با جدا دانستن دین از سیاست مخالف مکتب امام خمینی بود، اما سرانجام نتوانست اهداف شوم خود را محقق کند و از کشور فرار کرد.

امام‌جمعه پلدختر با بیان اینکه اوایل انقلاب، امام خمینی خطاب به مردم فرمودند «انقلاب کردید، حکومت تشکیل دادید و پای آن در خیابان‌ها بایستید»، گفت: اکنون بعد از گذشت 40 سال انقلاب ادامه دارد صاحب مکتب و جانشین امام، ولی‌فقیه مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند «انقلاب تمام نشده و باید در صحنه حاضر و همراه انقلاب باشیم.»

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری خطاب به ملت می‌فرمایند «اگر می‌خواهید انقلابتان ادامه داشته باشد باید روحیه امیدوار داشته و شهادت‌طلبی و شجاعت در نسل جوان جامعه وجود داشته باشد که این از معجزات انقلاب اسلامی است.»

حسین‌زاده عاملی افزود: مقام معظم رهبری خطاب به مسوولان می‌فرمایند «مراقب دشمن باشید، فریب ظاهرسازی و زبان‌بازی او را نخورید که اگر دشمن را از در بیرون رانده‌اید از پنجره وارد نشود».

امام‌جمعه پلدختر با بیان اینکه‌ صهیونیست، کشورهای عرب مرتجع و آمریکا در مقابل نظام اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، خاطرنشان کرد: خون‌های زیادی به‌پای مکتب انقلاب ریخته شده و هم‌اکنون نیز در سوریه و یمن خون‌های زیادی ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه اجازه ندهیم انقلاب بدست نا اهلان بیفتد، یادآور شد: همه باید در حمایت از انقلاب برای حفاظت و پاسداشت از مکتب و اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های شهدا و دفاع از ولایت و نظام اسلامی ملتزم و پایبند به اصول و مبانی دینی و قرآنی باشیم.

حسین‌زاده آملی به 27 آذر سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و با تبریک این روز خاطرنشان کرد: دانشگاه و حوزه محلی برای تبادل‌نظر، اندیشه و افکار دانشجویان و طلبه‌هاست و آیت‌الله مفتح منادی این 2 نهاد علمی، فرهنگی و دینی بود که امام راحل روز شهادت وی را به‌ روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری کردند.

وی استقلال واقعی و توسعه و پیشرفت کشور را در گرو وحدت بین حوزه و دانشگاه  دانست و گفت: این 2 نهاد پشتوانه عظیم فکری و علمی کشور هستند.

امام‌جمعه پل‌دختر به 25 آذرماه روز پژوهش اشاره و ضمن گرامی‌داشت این روز افزود: این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به منظور گسترش فرهنگ پژوهش به‌ روز پژوهش نام‌گذاری شده است.

حسین‌زاده عاملی با بیان اینکه تحقیق، پژوهش، اندیشیدن و نوآوری اساسی‌ترین نیاز برای دست‌یابی به پیشرفت و توسعه، رفاه عمومی و استقلال واقعی کشوراست، افزود: حوزه و دانشگاه 2 نهاد علمی، فرهنگی و دینی منبع تحقیق و پژوهش در بخش‌های مختلف هستند که به تولید علم و سرعت بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و حل مشکلات کشور کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار