امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

جنگ یمن؛ باتلاقی که آمریکا را بلعیده است

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی گفت: مقاومت جانانه مردم یمن و ایستادگی آن‌ها، دشمنان را به ستوه آورده و این موضوع باعث شد تا آمریکا به فکر پایان جنگ و صدور قطعنامه باشد.
کد خبر: ۳۲۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ - 14December 2018

جامعه امروز ما به وحدت حوزه و دانشگاه نیاز داردبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام‌جمعه بروجرد­ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: آمریکا و همدستانش بعد از چهار سال که مردم  یمن را به خاک و خون کشیدند، امروز دم از صدور قطعنامه برای اتمام جنگ یمن می‌زنند.

وی گفت: مقاومت جانانه مردم یمن و ایستادگی آن‌ها، دشمنان را به ستوه آورده و این موضوع باعث شده به فکر پایان جنگ و صدور قطعنامه باشند.

به گفته وی صدور قطعامنامه یکی دیگر از نشانه‌های افول آمریکا بوده و این کشور در این جنگ رسوا شده است.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: ارتباط حوزه و دانشگاه باید بر محور دین و مصالح کشور باشد.

سیدعلی حسینی با بیان اینکه جامعه امروز ما به وحدت حوزه و دانشگاه نیاز دارد، عنوان کرد: برای حفظ این وحدت باید دانشگاه و حوزه هر دو تلاش کنند تا بتوانند تاثیرگذاری خود بر جامعه را نشان دهند.

وی با اشاره به تورم و گرانی در بازار گفت: مسوولان باید برای کاهش مشکلات اقتصادی اهتمام جدی و بیشتری داشته باشند؛ چراکه عدم نظارت بر قیمت‌های بازار باعث هرج و مرج شده است.

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم، باعث شده تا آنها به خصوص قشر آسیب‌پذیر تحت فشارهای شدیدتری قرار گیرند؛ لذا عدم نظارت بر قیمت‌ها باعث شده تا سودجویان اجناس را به قیمت دلخواهشان به فروش برسانند.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات کارگران شهرداری این شهرستان افزود: متاسفانه اختلافات اعضای شورای شهر باعث شده مشکلات شهرداری افزایش یابد و انتظار می‌رود با انتخاب شهردار جدید مشکلات شهرداری به زودی مرتفع شود.

وی رسیدگی به امور کارگران و پرداخت معوقات شهرداری بروجرد را از مهم‌ترین وظایف شهردار جدید این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها