امام‌جمعه کوهدشت:

برخی مسوولان دنیاطلبی را جایگزین خدمت به مردم کرده‌اند/ به واسطه تحریم‌های غربی‌ها خودکفا شدیم

حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکایی‌ها علیه کشورمان گفت: به واسطه تحریم‌های غربی‌ها خودکفا شدیم.
کد خبر: ۳۲۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ - 14December 2018

امروز زمان بی‌تفاوتی و دنیاطلبی نیستبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: خداوند متعال مسیر سعادت بشریت، جهت رسیدن به کمال را آماده کرده است.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی دقیق مسوولان در راستای اجابت خواسته‌های مردم، افزود: در جنگ هشت‌ساله که ظاهرش مصیبت بود، ولی آن‌چنان مستحکم و قدرتمند شدیم که استکبار جهانی به خود می‌لرزد.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت اظهار داشت: امروز زمان بی‌تفاوتی و دنیاطلبی نیست، چراکه در یک جنگ همه‌جانبه اقتصادی قرار داریم؛ در همین تحریم‌ها بود که به فناوری بزرگ هسته‌ای دست پیدا کردیم.

طهماسبی گفت: خواب‌های آشفته دشمنان علیه انقلاب اسلامی هرگز تعبیر نخواهد شد و غربی فکر کردن برخی مسوولان را مردم می‌فهمند.

وی با اشاره به دیدار رئیس بانک مرکزی با رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: حضرت آقا بر این تأکید کردند که بایستی ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم را افزایش داد.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت گفت: نقدینگی را بایستی به سمت تولید هدایت کنیم؛ چراکه اگر در این زمینه ضعیف باشیم، واردات بی‌رویه اقتصاد کشور را نابود خواهد کرد.

حجت‌الاسلام طهماسبی وحدت حوزه و دانشگاه را مهم برشمرد و با اشاره به تعلل هفت‌ماهه اروپا در ارائه بسته مالی، اظهار کرد: آمریکا در سناریو به صفر رساندن خرید نفت ایران شکست خورد و دلیلش ایستادگی و استقامت ملت انقلابی ایران است.

وی گفت: برخی از نمایندگان مجلس حرف از برجام‌های دوم و سوم می‌زنند که بایستی گفت هیچ برجام دیگری در کار نیست؛ چراکه این قراردادها هیچ دستاوردی برای کشورمان ندارد.

خطیب جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از مواضع نماینده ولی‌فقیه لرستان در جلسه تنظیم بازار استان، گفت: مسوولان بایستی ضمن نظارت بر قیمت گوشت، مانع قاچاق دام زنده در شهرستان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار