مسئول اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت خوزستان:

وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند مسیر انقلاب به سوی اهداف متعالی‌اش را سرعت ببخشد

مسئول اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت خوزستان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند آینده و مسیر انقلاب را به سوی اهداف متعالی‌‌اش سرعت ببخشد.
کد خبر: ۳۲۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ - 15December 2018

وحدت حوزه و دانشگاه می تواند مسیر انقلاب به سوی اهداف متعالی اش را سرعت ببخشدبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «رشید کیانی» مسئول اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان خوزستان در حاشیه جلسه معارف که در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه می تواند آینده و مسیر انقلاب را به سوی اهداف متعالی‌اش سرعت ببخشد.

وی افزود: در سلسله مصاحبه‌هایی که در خدمت اعضای خبرگان رهبری استان بودیم متوجه شدیم که این بزرگواران چه پیوند عمیقی با جوامع دانشگاهی داشته‌اند و چقدر توانستند از این وحدت در پیشبرد اهداف شان بهره‌مند شوند.

کیانی تصریح کرد: همانگونه که فضاهای دانشگاهی میدانی برای رشد و تعالی رشته‌های مختلف علمی و مهندسی هستند همانگونه نیز حوزه‌های علمیه مکانی معنوی هستند برای ارتقا و تعالی ارزش های دینی و انسانی و شما تصور کنید که این دو مقوله به صورت واقعی به هم گره بخورند و در راستای اهداف انقلاب، نظام و رهبری قدم بردارند. 

مسئول اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان گفت: شهید مبارز دکتر مفتح، بنیانی را بنا نهاد که امروزه دشمنان قسم خورده نظام کمر همت بسته‌اند که این بنیان را سست کنند، اما هوشیاری مدیران و اساتید دانشگاهی با روحانیون انقلابی هرگز اجازه نخواهد داد که خللی در این وحدت و پیوند عمیق بوجود بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار