استاندار اردبیل تاکید کرد؛

تسریع در اجرای عملیات عمرانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با تخصیص اعتبارات لازم تا شهریورماه سال آینده شاهد بهره‌برداری کامل از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل خواهیم بود.
کد خبر: ۳۲۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ - 15December 2018

تسریع در اجرای عملیات عمرانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با تخصیص اعتبار لازمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل در بازدید از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 95 آغاز شده و در حال اجراست که تلاش می شود با تخصیص اعتبارات لازم تا  اول شهریور سال آتی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

در این بازدید که فرماندار و شهردار اردبیل و مدیران کل عضو کمیته عمرانی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز حضور داشتند رئیس هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل افزود: برای تکمیل این مرکز 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز است  که این میزان تامین اعتبار شده و روند اجرایی این پروژه شتاب خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه این مجموعه در جوار مجتمع توریستی و گردشگری شورابیل قرار دارد امیدواریم با محوطه سازی مناسب زمینه استفاده هر چه بهتر گردشگران و مسافران از امکانات این مجموعه فراهم شود.

در این بازدید «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اردبیل هم با اشاره به اینکه این مجموعه در مجتمع تفرحی و گردشگری شورابیل در حال اجراست گفت: همزمان با اجرای عملیات فیزیکی انشعابات برق و آب و گاز این مجموعه فرهنگی با همکاری و مساعدت جهادی دستگاه های مربوطه تامین شده و کار طراحی گالری ها و سالن های مختلف مجموعه نیز در حال انجام است و اسناد مختلف مربوط به شهدا و رزمندگان استان در حال جمع آوری است تا به محض اتمام عملیات فیزیکی چیدمان موزه انجام شود.

واحد افزود: این مجوعه شامل تالار ستاره‌ها ویژه معرفی فرماندهان شهید دفاع مقدس استان، گنجینه اسناد و مدارک، معرفی چهره های شاخص دوران دفاع مقدس استان و کتاب های ویژه دفاع مقدس خواهد بود.

وی گفت: با توجه به پیگیری‌های استاندار و عنایت ویژه وی برای قرار گرفتن این پروژه در اولویت کارهای عمرانی استان، ما هم مصمم هستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا یک فاز از این مرکز فرهنگی و پایگاه معنوی دفاع مقدس به متراژ حدود 1250 متر مربع را بزودی به بهره‌برداری رسانده و به انتظار عاشقان فرهنگ دفاع مقدس و مردم حسینی و ولایی اردبیل برای داشتن مجموعه‌ای فاخر و شأن شهدا و رزمندگان دیار دارالارشاد پایان دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها