نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حیات در هر منطقه‌ای همراه با دفاع و مقاومت است

حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» با بیان این‌که بر کسی پوشیده نیست که حیات در هر منطقه‌ای همراه با دفاع و مقاومت است، گفت: انسان باید در حیات‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی، فکری، عقیدتی و فرهنگی خود تلاش مجدانه داشته باشد.
کد خبر: ۳۲۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ - 15December 2018

حیات در هر منطقه‌ای همراه با دفاع و مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی و فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور، در بیرجند اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که حیات در هر منطقه‌ای همراه با دفاع و مقاومت است.

وی افزود: انسان باید در حیات‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی، فکری، عقیدتی و فرهنگی خود تلاش مجدانه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که عالم، عالم تضاد است و برای ادامه حیات باید در جبهه‌های مختلف جنگید که یکی از این جبهه‌ها، طبیعت است، تصریح کرد: نباید در مقابل ظلم کوتاه بیاییم؛ چرا که نابودی در انتظار ما قرار دارد.

خجت‌الاسلام عبادی متذکر شد: باید تلاش ما مبنی بر آن باشد که امتیاز حیات خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به این‌که برخی افراد سوالاتی از روی ناآگاهی در ذهن‌شان تداعی می‌شود و می‌پرسند که تا چه موقع باید جنگ باشد؟ گفت: چرا سوال نمی‌کنید که بهداشت و درمان به صورت مدرن یا سنتی تا چه موقع باید باشد؟!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که اگر می‌خواهیم امتیاز حیات داشته باشیم، بایستی دفاع و مقاومت کنیم و راهی جز این وجود ندارد، مطرح کرد: وجود ویروس در جامعه دست ما نیست، اما این‌که در مقابل ویروس‌ها مجهز باشیم دست خودمان است و امری اجتناب‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام عبادی اظهار داشت: خداوند بزرگ، جهاد را جزو دین قرار داده است و اگر بخواهیم فرهنگ الهی، انسانی و کرامت‌ها و ایمان‌ها را حفظ کنیم، باید با انسان‌های حیوان‌صفت بجنگیم.

وی تاکید کرد: اگر فرهنگ از انسان گرفته شود آن موقع انسان بدترین موجود خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آن‌چه که ما را به کمال می‌رساند را جهاد درونی برشمرد و اضافه کرد: این بالاترین صحنه است و بدان معناست که باید بر خود مسلط شویم.

حجت‌الاسلام عبادی یادآور شد: اگر مسائل را درونی حل کنیم پیروزی در تمام صحنه‌ها قطعی است، اما اگر پیروزی بر نفس حاصل نشود همواره شکست پذیر خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از روزی که با امام راحل بیعت کردند، در مقابل استعمارگران ایستادند و در تمام جبهه‌ها سرافراز بیرون آمدند، این نیرو‌ها خار چشم دشمن و نور چشم حضرت مهدی (عج) هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار