مسئول حوزه‌های علمیه لرستان خبر داد؛

ساخت ۶ حوزه‌ علمیه جدید در استان لرستان

حجت‌الاسلام «علی میناپور» با اشاره به این‌که ۱۳ مدرسه علمیه ویژه برادران در لرستان فعالیت دارند، گفت: فاز دوم مدارس «کمالیه»، «رضویه» و «صادقیه»، در خرم‌آباد، توسعه مدرسه «بقیةالله (عج)» در «نورآباد»، مدرسه «رضوی» در «الشتر» و مدرسه علمیه «آیت‌الله بروجردی (ره)» در شهرستان «درود» در حال اجرا و ساخت هستند و در حال حاضر این طرح‌ها پیشرفت مطلوبی دارند.
کد خبر: ۳۲۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ - 15December 2018

اجرای ۶ پروژه ساخت حوزه‌های علمیه در استان لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «علی میناپور» مسئول حوزه علمیه لرستان، امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شش پروژه حوزوی در استان لرستان فعال و در دست اجراست.

وی با اشاره به این‌که ۱۳ مدرسه علمیه ویژه برادران در لرستان فعالیت دارند، گفت: فاز دوم مدارس «کمالیه»، «رضویه» و «صادقیه»، در خرم‌آباد، توسعه مدرسه «بقیةالله (عج)» در «نورآباد»، مدرسه «رضوی» در «الشتر» و مدرسه علمیه «آیت‌الله بروجردی (ره)» در شهرستان «درود» در حال اجرا و ساخت هستند و در حال حاضر این طرح‌ها پیشرفت مطلوبی دارند.

حجت‌الاسلام میناپور با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی افزود: طلاب و مبلغان جوان باید برکات و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را در جامعه تبیین و تشریح کنند.

مسئول حوزه‌های علمیه لرستان تصریح کرد: در حال حاضر شش پروژه حوزوی در استان لرستان فعال و در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تلاش خود را برای تضعیف روحیه انقلابی در جامعه به‌کار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان باید دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را در ابعاد گوناگون نظامی، هسته‌ای، فرهنگی، سیاسی، عمرانی و اقتصادی برای مخاطبان بازگو کنند.

حجت‌الاسلام میناپور با بیان این‌که دشمنان ما سعی دارند دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را کم رنگ جلوه دهند، گفت: مدیران و معاونان مدارس علمیه باید با اخلاص و دلسوزی همت خود را در تربیت طلاب مؤمن، مهذب و پژوهش‌گر به‌کار گیرند تا شاهد تعمیق، پویایی و نشاط روزافزون حوزه‌های علمیه برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار