استاندار ایلام:

رمز موفقیت ایران اسلامی تأسی به آموزه‌های دینی و اتحاد بین مردم و مسؤولان است

استاندار ایلام تأسی به آموزه‌های دینی و اتحاد بین مردم و مسؤولان را رمز موفقیت ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۲۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 15December 2018

فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین دستاوره های معنوی انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام امروز در جلسه اعضای شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: آنچه ملت ایران را در طول ۴۰ سال گذشته از بحران‌ها و گردنه‌های سخت عبور داده و موفق و پیروز نگه داشته، تأسی به آموزه‌های دینی، رهبری واحد و اتحاد بین مردم و مسئولان بوده است.

وی افزود: در سایه همین رویه و رویکرد نیز انقلاب ملت ایران در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و با وجود تحمیل جنگ هشت ساله، با رشادت رزمندگان اسلام و حضور آحاد ملت در جبهه‌های حق علیه باطل توانستیم دشمن متجاوز را به زانو درآورده و با خواری و خفت از کشورمان بیرون کنیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: پس از جنگ نیز توطئه‌های دشمنان دوباره آغاز شد و در قالب‌های مختلف همچنان در پی صدمه زدن به نظام هستند.

سلیمانی دشتکی با تمجید از فداکاری‌های ایثارگران و خانواده‌های آنان در قبل و پس از پیروزی انقلاب برای حراست از کیان سرزمین اسلامی، گفت: اجرای قانون سهمیه ۲۵ درصد خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استخدام‌ها در راستای رفع مشکلات معیشتی این عزیزان پیش‌بینی شده و باید توسط ارگان‌های مختلف عملیاتی شود.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم ایثارگران جامعه در مضیقه اقتصادی باشند و بر همه مردم و مسؤولان لازم است که قدرشناس زحمت‌های این عزیزان باشند.

استاندار ایلام یادآور شد: همه باید در جهت حفظ دستاوردهای معنوی انقلاب همچون فرهنگ شهادت، ایثارگری و از خودگذشتگی مجاهدت کنیم تا نسل جدید با آن ارزش‌ها بیگانه نباشد.

این مسؤول با اشاره به برنامه‌ریزی برپایی کنگره بزرگ شهدای استان در سال آینده، خاطرنشان کرد: برای برگزاری باشکوه این کنگره، باید همه دستگا‌ه‌ها، ارگان‌‌ها و مردم دست در دست هم دهند تا به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار