فرماندار شهرستان قصرشیرین خبرداد؛

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

«مراد علی تاتار» گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی از سوی هنگ مرزی شهرستان قصرشیرین، ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۳۲۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ - 15December 2018

کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرینبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشیرین، امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط هنگ مرزی شهرستان قصرشیرین کشف و به شرکت فرآورده‌های نفتی تحویل داده شد.

وی افزود: این میزان قاچاق سوخت به منظور عرضه خارج از شبکه از سوی برخی افراد سودجو کشف شد که در همین راستا ۲ دستگاه خودرو و ۴۰ دستگاه موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق نیز توقیف شدند.

فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به افزایش بی‌رویه قاچاق سوخت در مرز‌های کشور و در قصرشیرین، برخورد با افرادی که مبادرت به عرضه سوخت خارج از شبکه و فروش آن به عراقی‌ها می‌کنند را با همکاری شورای تامین به‌منظور جمع‌آوری و پاکسازی در دستور کار داریم.

تاتار افزود: این طرح تا پاک شدن تمامی محلات و نقاطی که آلوده هستند از لوث وجود قاچاقچیان سوخت ادامه دارد.

وی از قشر‌های مختلف مردم خواست تا با هدف تامین و گسترش امنیت و مقابله با قاچاق کالا و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی، هرگونه موارد مشکوک را به مسئولان اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار