مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه خواستار شد؛

ضرورت مشارکت پژوهشی دانشگاه‌ها در حوزه دفاع مقدس

سردار «مراد علی محمدی» گفت: امروز جایگاه تحقیق و پژوهش در حوزه دفاع مقدس از ارزش بالایی برخوردار است و برای رسیدن به این جایگاه، نیازمند مشارکت بیشتر با دانشگاه و مراکز آموزش عالی هستیم.
کد خبر: ۳۲۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 16December 2018

حضور اداره کل حفظ آثار کرمانشاه در نمایشگاه هفته پژوهشسردار سرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: پژوهش‌های مختلفی در حوزه دفاع مقدس با تعامل و مشارکت با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی صورت گرفته است که می‌تواند به عنوان مرجع و منبع در اختیار محققان قرار گیرد.

وی با برشمردن محاسن امور تحقیقی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس، گفت: امروز جایگاه تحقیق و پژوهش در حوزه دفاع مقدس از ارزش بالایی برخوردار است و برای رسیدن به این جایگاه، نیازمند مشارکت بیشتر با دانشگاه و مراکز آموزش عالی هستیم.

سردار محمدی گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی را در حوزه نقش اقشار مختلف در حوزه دفاع مقدس انجام داده است که می‌توان به نقش فرهنگیان، دانش‌آموزان، عشایر، جهاد و پشتیبانی، مهاجرین و... اشاره کرد.

وی از حضور غرفه پژوهشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز (۲۵ آذرماه) به مدت چهار روز همزمان با هفته پژوهش در کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها